הצביעו: מי יהיו המנצחות והמפסידות במחזור ה-19 בליגת העל?

ב"ש שעדיין לא מינתה מאמן תתארח אצל כפ"ס, מכבי ת"א תנסה להמשיך את רצף הניצחונות מול סכנין, מכבי חיפה תצא למשחק חוץ קשה באשדוד ובית"ר תסיים את תקופת ההסגר מול בני יהודה של אבוקסיס. נחשו את תוצאות המחזור

(גודל טקסט)

לצערנו כמו בשבוע שעבר, גם בשבת הזאת נדחה המשחק בין קריית שמונה למכבי פתח תקווה בגלל הפסקת הפעילות של הצפוניים לאור העלייה בתחלואה, אך בשונה מהמחזור ה-18, הפעם ייצאו לדרך לא פחות מארבעה משחקים עוד היום (שבת), לעומת אחד בלבד לפני שבוע.

את המחזור ה-19 תפתח הפועל חיפה כשתארח את מכבי נתניה הלוהטת שהביסה 0:3 את אשדוד (18:00) ובהמשך הפועל באר שבע שעדיין לא מינתה מחליף ליוסי אבוקסיס, תקווה לצאת לדרך חדשה נגד הפועל כפר סבא במושבה (18:30, שידור ישיר בספורט3). בשעות הערב, מכבי תל אביב תחפש ניצחון רביעי ברציפות נגד בני סכנין (20:00, שידור ישיר בספורט1) ובמשחק המרכזי, מוליכת הטבלה מכבי חיפה, תתארח במשחק חוץ קשה במיוחד נגד מ.ס. אשדוד (20:45).

ואם אחרי שבת כזאת עדיין תהיו רעבים לכדורגל, בימים הקרובים ימתינו לכם עוד שני משחקים מסקרנים במיוחד. בראשון, האחרונה בטבלה הפועל תל אביב, תנסה לנצח את הפועל חדרה (20:15, שידור ישיר בספורט1) ולהוריד אותה מתחת לקו האדום על חשבונה, וביום שני אבוקסיס יערוך בכורה מחודשת בבני יהודה במשחק חוץ נגד בית"ר ירושלים, שרק חזרה מפרוטוקול הקורונה (20:00, שידור ישיר בספורט1). הצביעו בסקרים ונחשו מי יהיו המנצחות והמפסידות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי