אלישע לוי לא חושש מהפועל ב"ש: "הפועל כפ"ס באה לקחת נקודות"

מאמן הירוקים לקראת שבת (החל מ-18:30 בספורט3): "אין לנו את הלוקסוס להפסיד ולא משנה מי היריב". על חיזוק הסגל: "עושים את כל המאמצים לצרף שני זרים". אטנדה ישוב, מוזי ולקאו יערכו הופעת בכורה בסגל

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר שני הפסדים רצופים, הפועל כפר סבא של אלישע לוי תנסה לחזור למסלול החיובי כשתארח מחר באצטדיון המושבה את הפועל באר שבע (שבת, החל מ-18:30 בספורט3) ותנסה לברוח מעט מהתחתית.

"קיבלנו בחזרה כמה שחקנים ששבו מפציעה ועוד כמה שחתמו במהלך השבוע", התייחס אלישע לוי למפגש הקרוב, "אין לנו את הלוקסוס להרשות לעצמנו להפסיד נקודות ולא משנה מי היריב. חשוב לנו לחזור למסלול צבירת הנקודות אותו התחלנו מציין לפני כמה שבועות. ב"ש קבוצה טובה, פיזית מאוד, אבל אנחנו באים כדי לקחת נקודות".

על ההפסד למכבי חיפה: "מכבי חיפה קבוצה טובה יותר, אבל אנחנו שיחקנו פחות טוב. אפשרנו ליריב יותר מדי הזדמנויות מול השער והתקשינו להגיע למצבים, מה שלא אפיין אותנו במשחקים הקודמים. אני בהחלט מצפה וללא קשר לזהות היריבה להיראות טוב יותר, להיות אגרסיביים יותר ולהגיע להזדמנויות כיבוש".

אלישע לוי. מצפה משחקניו ליותר | ברני ארדוב

חיזוק הסגל: "אנו עושים את כל המאמצים על-מנת להשלים את חיזוק הסגל. אחרי ההחתמות של שימקוס, לקאו ומוזי, אנו מצפים לפתיחת השמיים על מנת להנחית שני שחקנים זרים שיחליפו שחקנים ששחררנו".

גם החלוץ קיזיטו דיבר לקראת המשחק: "אנחנו מתכוננים למשחק הזה כמו שהתכוננו למשחקים האחרונים. הגישה שלנו השתפרה מהמשחק האחרון שלנו. אני סומך על הצוות המקצועי שיכין אותנו על הצד הטוב ביותר כדי שנצליח ונשיג נקודות".

"אפשר להשיג תוצאות טובות יותר ממה שהשגנו". קיזיטו | דני מרון

הציפיות: "אני חושב שנוכל להשיג תוצאות טובות יותר ממה שהשגנו עד כה ואפשר לראות את זה במשחקים האחרונים שלנו. אנחנו הולכי ומשתפרים. אני מאמין שבדרכנו נתקן את מה שלא עבד היטב".

המאמן אלישע לוי צפוי לבצע מספר שינויים: ראשית, סודיק אטנדה שנעדר מהמשחק הקודם בשל פציעה ישוב למרכז ההגנה כשלוי יפתח עם מערך של שני בלמים כשאיתי שור וג'ורג' פוצ'יבה מחוץ לסגל. האמריקאי שהגיע מהפועל חדרה יעזוב כפי שפרסמנו בספורט1, לאחר החתמתו המסתמנת של פלורן חסאני. מי שבשלב זה גיששה לגביו היא בני יהודה.

בקישור, בן רייכרט, שהפתיע שהחלים מפציעה בכתף צפוי לפתוח כשגם אור דסה בתמונת ההרכב. הקפטן עומר פדידה ישוב ל-11 לראשונה מאז שב מהפציעה. עומר לקאו, שרק השבוע חתם על חוזהו צפוי במהרה להשתלב בהרכב ויפתח במרכז הקישור, כשגם טימוטי מוזי יערוך בכורה בסגל הירוקים.

גישושים מבני יהודה. פוצ'יבה | ברני ארדוב

הרכב משוער: איתמר ישראלי, טום שלח, סודיק אטנדה, עומר דנינו, אביב סולומון, דומנטס שימקוס, עומר לקאו, בן רייכרט (אור דסה), עומר פדידה, אמדו סוקונה וקיזיטו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי