התקדמות עם פארלי רוסה, ברקת לבן זקן: רוצה את בן שמעון לקיץ

אופטימיות לגבי הסכמת ברדה להמשיך בתפקיד, הבעלים סימנה את מאמן אשדוד. הקשר הברזילאי מתקרב, גורם על מיכה שיקבל הצעה ל-3.5 שנים: "אנחנו רוצים, תלוי בקפריסאים". וגם: הוגש ערעור על עונשו של ז'וסואה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בשיחה שנערכה בימים האחרונים אמרה בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת לבעלי אשדוד, ג'קי בן זקן, כי היא מעוניינת להחתים את רן בן שמעון לקיץ הקרוב. בין הצדדים לא סוכם דבר, אבל נראה כי בעלי באר שבע מסמנת אותו כמועמד המוביל.

בבאר שבע טוענים כי לא התקבלה כל החלטה לעונה הבאה, אולם בסביבתו של ברקת סיפרו עוד בשבוע שעבר שהמטרה שלה היא למנות מאמן עד סוף העונה ואז למנות את בן שמעון (אגב, ביום שלישי תפגוש באר שבע את אשדוד) או, אם לא יגיע, מאמן זר.

במקביל, במועדון עדיין ממתינים לתשובה סופית של אליניב ברדה. המאמן, שהיה מורחק אתמול ופינה את הבמה למאור מליקסון בניצחון 0:1 על הפועל כפר סבא, שמע את עוזרו אומר אתמול כי הוא יעמוד על הקווים גם ביום שלישי. בבאר שבע סיפרו כי הסיכום הזה הושג עוד לפני המשחק, לאחר שברקת הודיעה לברדה כי היא לא מתכוונת למנות מאמן עד שיודיע לה האם הוא מוכן לסיים את העונה על הקווים. "ברדה מוכשר מאוד, אין לאלונה ספק שהוא יצליח. אין לדעת מה יהיה בקיץ ולכן הוא צריך לקחת את התפקיד", אמרו בבאר שבע, שם טוענים כי אין מניעה רפואית שיעמוד על הקווים וכי ההמלצה שקיבל נוגעת למשחק פעיל.

אליניב ברדה | דני מרון

אחרי החתמת חאתם עבד אלחמיד אתמול, בבאר שבע מכוונים להגעת שחקן כנף זר בסוף השבוע והיום נודע כי חלה התקדמות משמעותית עם הברזילאי פארלי רוסה. "יש התקדמות", אישרו במועדון וסיפרו כי עליו להשיב סופית על ההצעה עד מחר, לאור העובדה שהחלון יינעל ביום חמישי. בשבוע שעבר פרסמנו כי רוסה הוצע לקבוצה יחד עם שחקן נוסף, קשר הכנף ההולנדי אולה ג'ון. כעת, במועדון מנסים למצות את המגעים מול הברזילאי.

לגבי דור מיכה, במועדון אישרו כי הם עדיין מעוניינים בשחקן, אולם הוא טרם שוחרר על ידי הקפריסאים. יחד עם זאת, ההערכה שיצטרף החלה לאחר שהלילה לא שותף במדי אנורתוזיס. "אנחנו רוצים ודור רוצה, אבל הוא טרם שוחרר. זה תלוי בעיקר בהם", אמרו במועדון. במועדון העבירו מסר לסוכנו רונן קצב שיהיו מוכנים להחתימו לטווח ארוך. כרגע, מדובר על חוזה ל-3.5 שנים.

דור מיכה | האינסטגרם הרשמי של אנורתוסיס

והיה גם משחק אתמול. במועדון היו מרוצים מהשער של מרסלו מלי ומתחילים להרגיש שהשחקן מקבל ביטחון. הטעות שעשה מול סכנין הובילה לביקורת על הקשר, שאתמול החזיר לברדה על האמון בו. בקבוצה החמיאו גם לאור דדיה שנמצא במגמת שיפור ואמרו כי "אם הוא ימשיך בקצב הזה, אין ספק שיגיע רחוק".

האופציה על חברו של מלי, מריאנו בריירו, תמומש בקרוב. במהלך השבוע יוזמנו גם סינטיהו סלליך ואנתוני וארן לפגישות בהם יוצעו להם חוזים חדשים. גם המשא ומתן עם מיגל ויטור מתקדם והוא קרוב לסיכום. השבוע, כך מעריכים במועדון, תצא הודעה על הסיכום הסופי. כזכור, בשבוע שעבר הוצע לז'וסואה חוזה לשנתיים והוא שוקל את ההצעה. במועדון טוענים כי אין קשר בין המשך דרכו לפניה למיכה.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים | קובי אליהו

שחקן בקבוצה אמר: "זה היה ניצחון חשוב, אבל יש כאן עוד הרבה עבודה. למרות שלא ספגנו צריך לעבוד על משחק ההגנה. היו פעמים שכפר סבא הגיעה קרוב מדי לשער. כולם רואים את מצב בטבלה. המשחק מול אשדוד חשוב לנו מאוד, אפשר לעבור אותם ולהיצמד חזק למעלה. מצד שני, אסור לשכוח שהם עדיין עם משחק חסר".

ואם כבר ז'וסואה, הבוקר הגיש המועדון לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל ערעור בכל הנוגע להרחקת ז'וסואה מארבעה משחקים בפועל. במעמד הגשת הערעור הוגשה גם בקשה לעיכוב ביצוע העונש.

ההתאחדות לכדורגל השיבה לערעור של הפועל באר שבע ולבקשה לעיכוב הביצוע עם תשובה כי ההחלטה תתקבל עד מחר בשעה 12:00 בצהריים. במועדון מקווים שיוכל לשחק במשחק הקרוב.

ישחק בשלישי נגד אשדוד? ז'וסואה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי