מכבי ת"א תאיץ את השיחות עם דור פרץ על הארכת חוזהו

דור פרץ | אריאל שלום

צהלות נשמעו מחדר ההלבשה של הצהובים שצפו באשדוד מנצחת את חיפה, גיבור ה-0:1 על סכנין בדקה ה-95 הודה: "גם כשזה נראה אבוד, אנחנו לא מוותרים". מחמאות לשכטר שעלה מהספסל, ניסיון להכשיר את גולסה לחדרה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

המהלך האחרון של המשחק אתמול (שבת) בבלומפילד, כאשר בדקה ה-94 הגביה איתי שכטר ברכות וביצירתיות כדור למרכז הרחבה ומצא את דור פרץ, שפרץ מקו שני והתרומם כדי לנגוח חזק ומדויק לפינה ולהעניק למכבי תל אביב שער ניצחון שניות לפני שריקת הסיום, הוגדר בחדר ההלבשה של צהובים כ"שער פורץ אליפות".

צפו בדור פרץ כובש בדקה ה-95

דור פרץ, שבעבר החמיץ לא מעט מצבים קורצים ברגעי ההכרעה – גם אתמול הוא החמיץ שתי דקות קודם לכן ממרכז הרחבה – העניק למכבי תל אביב את אחד משעריה הכי יקרים העונה, כזה שהעניק לה 0:1 על בני סכנין, ניצחון ליגה רביעי העונה בתוספת הזמן (כל הארבעה היו בבלומפילד) וכעת היא במרחק של שתי נקודות בלבד ממכבי חיפה. רק לפני כשבועיים, ערב משחק העונה, הפער ביניהן היה 8 נקודות.

אתמול חשפנו לראשונה בספורט1 על סיכום בין דן גלזר לראשי מכבי תל אביב על הארכת חוזהו וכעת במכבי תל אביב עושים מאמצים כדי לסכם גם עם דור פרץ על חוזה חדש לארבע שנים. פרץ מסיים את חוזהו בקיץ הקרוב, אך למכבי ת"א יש אופציה שתמומש להארכתו בעונה נוספת.

ערמה של צהובים על הדשא. שחקני מכבי ת"א חוגגים | אריאל שלום

בסיום המשחק נראתה ערמה של צהובים על הדשא, כולם מעל דור פרץ. בעמדת הראיונות דקות ספורות אחר כך הוא סיפר: "שתי דקות לפני הגול החמצתי הזדמנות ענקית לנצח, אבל גם כשהמשחק נראה אבוד אנחנו לא מוותרים. הקהל ביציעים סופר חסר לנו, אבל זו עדיין פעם רביעית העונה שניצחנו בתוספת הזמן".

בחדר ההלבשה צפו שחקני מכבי תל אביב בשער היתרון של יעקב בריהון ממ.ס אשדוד, מה שלמעשה צימק את הפער ממכבי חיפה לשתי נקודות בלבד. את שאגות השמחה והצהלה של אנשי מכבי תל אביב ניתן היה לשמוע גם בטלוויזיה, כשהמאמן פטריק ואן לוון התראיין. ועם זאת, במכבי תל אביב גם מודים שהם ניצחו אתמול באחד המשחקים החלשים ביותר שלהם העונה.

"ההתנהלות של ואן לוון הזכירה מאוד את זו של גיאורגיוס דוניס", אמרו אמש בסביבת השחקנים, "ההרכב לא היה מוכן למערך של סכנין, החילופים היו מאוד מאוחרים וכמעט לא היו בעיטות לשער", סיפרו. בקרב השחקנים גם תהו מדוע אלכסנדר פשיץ' הועדף על פני איתי שכטר אחרי תקופה טובה שלו ואפילו היו מי שרצו לראות את השניים משחקים יחד מול סכנין והמערך ההגנתי שהציבה. שכטר, כאמור, נכנס לקראת הסיום, בישל את שער הניצחון ועל כך זכה לשבחים.

לעומת זאת, מי שאכזב אתמול פעם נוספת היה אילון אלמוג שזכה להזדמנות בהרכב, אבל לא ניצל אותה כלל.

המצטיינים. שכטר ופרץ חוגגים | אריאל שלום

אתמול לא היה בסגל למשחק הקשר איל גולסה, אשר נפצע באימון יום שישי בקרסול. כעת יעשה ניסיון להכשיר אותו למשחק ביום רביעי נגד הפועל חדרה. יונתן כהן לא יהיה כשיר גם למשחק נגד הפועל חדרה בשל הפציעה ברגלו, אולם הוא ינסה לשוב לאימונים בקרוב. ברביעי יחזור להרכב אנריק סבוריט שלא שיחק אתמול בשל כרטיסים צהובים.

חלון ההעברות יסתיים בעוד פחות מחמישה ימים ובקבוצה מתחננים לחיזוק בחלק הקדמי. עוד קיימת אפשרות שתהיה הארכה של מספר ימים לחלון לאור העובדה שנתב"ג נסגר לאחרונה, אולם בקבוצה יעשו מאמצים לצרף שחקן זר השבוע. נכון לעכשיו יש למכבי תל אביב שישה שחקנים זרים (אלכסנדר פשיץ', אדוארדו גררו, לואיס הרננדס, אורוש ניקוליץ', אנדרה ג'ראלדש ואנריק סבוריט) ואם יגיע חלוץ זר, תהיה חובה להיפרד מאדוארדו גררו (שלא נכלל בסגל בשני המשחקים האחרונים) או אורוש ניקוליץ'.  

גררו. יפנה את מקומו בקרוב? | Nir Keidar/MB Media / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי