אלמוג כהן: "בית"ר עשו בונקר". ורד: "המשחק הכי קשה בקריירה"

קפטן נתניה מאוכזב אחרי הפסד הביתי 2:1: "גם אצלנו היו חולי קורונה, לא קונה את זה. הגיע לנו יותר מגול". קפטן הקבוצה מהבירה סיפר על הנגיף: "סבלתי מחום וצמרמורות". משה חוגג: "ניצחון של גברים"

(גודל טקסט)

אחרי 16 ימים ללא משחק בגלל התפרצות קורונה ו-22 מאומתים במועדון, בית"ר ירושלים השיגה הערב (חמישי) 1:2 סופר יקר על מכבי נתניה בסיומו של משחק דרמטי במיוחד. הצהובים שחורים נפלו מהרגליים מרוב עייפות, אך עידן ורד הבריק עם בישול למיכאל אוחנה (9) וכבש בעצמו (61). פרננד גורי רק צימק (76). אלירן עטר (73) וריימונד אטוולד (92) הורחקו.

צפו בתגובות

משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים, צייץ בסיום: "עם קורונה בגוף, במשחק על שש נקודות, בעשרה שחקנים. ניצחון של גברים".

אלמוג כהן, קפטן מכבי נתניה, סיכם: "בית"ר עשו בונקר. הגענו להמון הזדמנויות ואם היינו יותר חדים אז היינו כובשים יותר. אנחנו באים לנצח מול כל קבוצה, זו לא קלישאה, ולכן אנחנו מאוכזבים. לא דיברנו על בית"ר לפני המשחק, אמרתי לשחקנים שהמצב שלהם לא מעניין אותנו ושאני לא קונה את זה. גם אצלנו היו חולי קורונה שחלו וחזרו. האימונים של ריימונד לא פחות קשים מהמשחק ואנחנו יודעים מה זה לחזור מקרורונה. אני גאה בחבר'ה שנלחמו. המשחק לא התפתח כמו שרצינו, אבל חזרנו והיו משקופים וקורות והגיע לנו יותר מגול אחד. לצערי זה לא הספיק".

עידן ורד, קפטן בית"ר, אמר: "משחק יעיל שלנו. זה היה המשחק הכי קשה שהיה לי בחיים, באנו אחרי שבועיים קשים. קיבלתי את הנגיף מאוד קשה, סבלתי מחום וצמרמורות. אני לא יודע איך עשינו את זה, כל הכבוד לכולם שנתנו את המאה אחוז שלהם. אני לא מאמין בתירוצים. אנחנו מקבלים כסף ובאים לתת מאה אחוז. חולים או לא, זה לא מעניין. כשיש פציעה ועולים לשחק פצועים, אף אחד לא יודע את זה. אתה חייב לתת מאה אחוז, תמיד. אם ירדן היה צריך לרוץ קצת במקומי, שירוץ, הוא צעיר (צוחק)".

ורד הוסיף: "היה לי קשה בבית וסבלתי, אבל מהבוקר רציתי שיגיע הערב ושאוכל לראות משחקים בטלוויזיה. זה הציל אותי, זה הכיף של סוף היום. לגבי הנגיף, אנחנו השחקנים כל הזמן ביחד – בחדר ההלבשה, באוטו, אין מה לעשות, זה קורה וקרה לקבוצות נוספות. אבל אסור בשום מחיר שהליגה תיעצר. באנו, נתנו מאה אחוז וניצחנו למרות 22 חולים".

בית"ר ירושלים חוגגת עם מיכאל אוחנה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי