אראל הגיש תלונה, כץ לשחקנים: "מכבי חיפה זה החדשות של אתמול"

גל אראל נאבק עם מוחמד אבו פאני | מאור אלקסלסי

קשר הפועל חיפה ספג איומים על חייו ברשתות החברתיות ופנה למשטרה. הבעלים ביקש לשכוח מאירוע הדרבי ודרש לפני ב"ש בשבת (14:45, ספורט1): "רק זה בראש שלכם". שחר יעמוד לוועדת משמעת, סרדל צפוי לפתוח

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

במשך יממה שלמה היו עסוקים אנשי הפועל חיפה בעיקר בניסיון להרגיע את הרוחות לאחר הדרבי הסוער, ובעיקר לנסות להביא את הצד שלהם. לטענתם, הם לא רק היו בצד שספג התרסה מצד שחקן מכבי חיפה, סאן מנחם, אלא גם מהצד שספג אלימות לאחר שריקת הסיום. לאחר שאתמול (חמישי) נודע שמנחם קיבל איומים מצד אוהד הפועל חיפה, אז היום גם גל אראל ספג לאיומים עליו ועל משפחתו. בין השאר כתבו ברשתות החברתיות לקשר: "נחכה לך ולילדיך מחוץ לגן הילדים.. לפצוע ולהרוג". השחקן החליט להגיש תלונה במשטרה, שמיד לאחר מכן פתחה בחקירה בנושא.

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, ערך שיחה עם מספר רב של שחקנים שהיו מעורבים בקטטה וניסה לשמוע מהם על האירועים שהובילו לתגרה. כץ ביקש מהם לשכוח מהאירועים האחרונים ולהתמקד במשחק מול הפועל באר שבע מחר (שבת, 14:45, שידור ישיר בספורט1): "מכבי זה חדשות של אתמול, רק באר שבע בראש שלכם. כולם מבינים שזה המשחק הכי חשוב שלנו העונה ואנחנו חייבים לנצח", אמר הבעלים לשחקנים.

השחקנים ערכו אתמול אימון שחרור והיום יערכו אימון מסכם, שלאחריו יחליט גם סילבס לגבי ההרכב שיפתח מחר. נראה שהמאמן יבצע מספר שינויים, לירן סרדל, שסיים עונש הרחקה בעקבות כרטיסים צהובים, יחזור ל-11 ויחליף את תומר אלטמן. גם אראל ימשיך בקישור.

עידו שחר הפתיע אתמול, כאשר החליט בהפגנתיות לא להשתתף באימון מתוך רצון לעבור לבני יהודה. במהלך היום אכן התפתחו שיחות בין שני המועדונים שכללו הצעת טרייד, אך לבסוף הקשר ימשיך בכרמל עד תום העונה. במועדון צפויים להעמיד את שחר לוועדת משמעת על אי השתתפותו באימון.

עידו שחר | שלומי גבאי

הרכב משוער: רן קדוש, דור מלול, בן והבה, ניסו קפילוטו, יהב גורפינקל, לירן סרדל, גל אראל, רוסלן ברסקי, חנן ממן, קייס גאנם ווליאם אגאדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי