בהפועל חיפה בטוחים: "מגיע לנו ניצחון טכני ונילחם על כך"

במועדון טוענים עם הוכחות כי קלטינס שיחק עם חמישה צהובים ב-2:2 מול ב"ש. ביקורת על משחק ההגנה, כץ: "היו שחקנים שלקחו את הדרבי בכיוון הנכון וכאלה שפחות". בקבוצה ידרשו להעניש אנשי מנהלה נוספים במכבי חיפה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אנשי הפועל חיפה נדהמו לגלות אחרי ה-2:2 מול הפועל באר שבע אמש (שבת) כי דוד קלטינס מהקבוצה מבירת הנגב עלה לשחק לטענתם עם חמישה כרטיסים צהובים והיה צריך להישאר מחוץ לסגל. במועדון מהכרמל פנו כבר לפני המשחק לב"ש ולהתאחדות לכדורגל והציגו בפניהם סרטון עם כל חמשת הצהובים של הקשר.

צפו: הסרטון של הפועל חיפה – חמשת הצהובים של קלטינס

למרות זאת, קלטינס שותף כידוע ובהתאחדות ציינו שעל פי הרישומים שלהם – השחקן קיבל רק ארבעה צהובים. המחלוקת היא ככל הנראה טעות של שופט המשחק שביצע רישום שגוי. בהפועל חיפה הבהירו: "מגיע לנו ניצחון טכני ונילחם על כך".

כך או כך, במועדון יצאו מאוכזבים מהיכולת. מצד אחד הקבוצה חזרה מפיגור 2:0, אך גם הפסידה שתי נקודות יקרות שמרחיקות אותה מהפלייאוף העליון. הבעלים יואב כץ סיכם: "אין ספק שיהיה לנו מאוד קשה להגיע לפלייאוף העליון, אבל כל עוד יש סיכוי אז נמשיך לנסות, וכמו כן ננסה להצליח בגביע".

הקבוצה הגיעה למשחק מול ב"ש לאחר האירועים המכוערים בסיום הדרבי מול מכבי חיפה ביום רביעי וכץ הודה שזה השפיע: "היו שחקנים שלקחו את אירועי הדרבי בכיוון הנכון וכאלה שפחות", אמר הבעלים. במועדון הביעו ביקורת קשה על משחק ההגנה ובעיקר על שתי טעויות שהביאו לשני השערים של ב"ש. גורם בחיפה אמר: "עשינו טעויות קשות בהגנה שלא מתאימות לרמה הזאת. לא ברור מה קרה לדור מלול בשער השני".

שחקני מכבי חיפה והפועל חיפה בקטטה | מאור אלקסלסי

כעת יחלו בצוות המשפטי והניהולי של הפועל חיפה להתכונן לדיון ביום רביעי בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בעקבות אירועי הדרבי. בקבוצה יעבירו עדויות לפיהן מספר אנשי מנהלה ממכבי חיפה השתתפו בקטטה, וציינו כי בידיהם סרטונים שמוכיחים את העימותים השונים.

במקביל, במועדון מחכים לדו"ח התובע בכדי לדעת בדיוק מי מהשחקנים יעמדו לדין. "לא יכול להיות שהשחקנים שלנו, שניסו להתגונן, יעמדו לדין ויורחקו לזמן רב", אמרו בכרמל. כץ העביר מסביר ברור לצנן את האווירה כדי לא להלהיט את הרוחות בקרב האוהדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי