יונתן כהן לא סובל מקרע, אבל ייעדר מהמשחקים נגד שחטאר דונייצק

יונתן כהן | אודי ציטיאט

מכבי ת"א עלתה לראשונה העונה לפסגה וכעת תחזיק אצבעות לבית"ר ירושלים נגד מכבי חיפה במשחק נעילת המחזור, הכוכב שנפצע בחימום למשחק נגד כפ"ס ייעדר כשלושה שבועות. וגם: ההפתעה למשפחת סולומון

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

לפחות עד שמכבי חיפה תפגוש מחר (שני) את בית"ר ירושלים, מכבי תל אביב יכולה ליהנות מהפסגה. אחרי שתי אליפויות רצופות ומרשימות במיוחד, הצהובים השיגו את ניצחון הבכורה שלהם בליגה בעונת 2020/21 רק בנובמבר, לאחר שכשלו לנצח בארבעת הניסיונות הראשונים. אמש (שבת) הם גברו 0:1 על הפועל כפר סבא ולראשונה העונה עלו לפסגה עם יתרון זמני של נקודה על מכבי חיפה.

את העונה כידוע החלה מכבי תל אביב תחת גיאורגיוס דוניס היווני, אלא שמאז שהאחרון פוטר הקבוצה בקצב צבירת נקודות מדהים – 28 נקודות מתוך 30 יש לפטריק ואן לוון ההולנדי, המנהל הביצועי של הצהובים עד אשר מונה למאמן לפני כמעט חודשיים.

צפו בתקציר הניצחון של מכבי ת"א על כפ"ס

המשימה הבאה של ואן לוון והצהובים תהיה ביום חמישי הקרוב, אז תתארח באצטדיון בלומפילד לא אחרת משחטאר דונייצק בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית. מי שייעדר מהמפגשים נגד מנור סולומון וחבריו הוא יונתן כהן, שאתמול אמור היה לשוב להרכב לראשונה מאז נפצע נגד מכבי נתניה, אבל במהלך החימום התלונן על כאבים בשריר ארבע הראשי ונשלח ליציע.

כהן עבר היום בדיקת MRI כדי לאבחן את מהות הכאב לאחר שקיים אימונים מלאים לאחרונה ולשמחת אנשי מכבי תל אביב לא התגלה קרע חדש, אלא הצלקת בשריר נפתחה והמשמעות היא היעדרות נוספת של שבועיים עד שלושה.

בחזרה למשחק אתמול. למרות הניצחון שנראה קל יחסית, אמר גורם בסביבת השחקנים: "ההחלטה של המועדון הייתה שלא להתחזק בחלון ההעברות ולא לעבות את הסגל בקשר או חלוץ זר. הקבוצה מתקשה להחזיק כדור תחת לחץ ואין לה מובילי כדור יצירתיים. זו לא שיטה להגביה כדורים לפשיץ'".      

על הפצועים, יונתן כהן ואיל גולסה (שנעדר מהסגל במשחקים האחרונים על אף שהוא מתאמן חלקית) אמר אותו גורם: "הליגה יותר חשובה מאשר אירופה, לא נזכה שם בתואר. לא צריך להקריב שחקנים פצועים נגד שחטאר דונייצק ולשלם על כך בגביע ובליגה, אסור שהעומס ישפיע במצב הנוכחי כשיש קרב נגד מכבי חיפה".

פשיץ'. הגבהה אחת מדויקת לעברו עשתה את ההבדל | אודי ציטיאט

לשבחים זכו אתמול לואיס הרננדס שמגלה שיפור ותאום ממשחק למשחק עם איתן טיבי וכן דור פרץ, שבקבוצה מגדירים אותו כמנהיג של מכבי תל אביב וגם מי שמצליח לבלוט בהתקפה. כמו כן הצטיינו, שרן ייני, טל בן חיים ומתן חוזז כששני האחרונים בלטו בפריצות מהאגפים.

אתמול לא שותף במשחק דן גלזר בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים שהיו ברישום בהתאחדות לכדורגל, אבל רק שלושה צהובים ברישומי מנהלת הליגה. מה שקובע כמובן הוא הרישום בהתאחדות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי