הפועל ת"א רוצה להמשיך ברצף, בוזגלו הפסיק להגיע לאימוני הקבוצה

האדומים סופרים מעל חודש ללא הפסד ובמועדון מצפים לניצחון בקרב התחתית נגד בני יהודה (שני, 2:00 בספורט1). החיזוק בחלון ההעברות עושה את שלו והמאבק על המקום ב-11 הפך לקשה. לגבי הקשר, הצדדים ממתינים לבורר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

מאז חזרת ליגת העל מ"פגרת קורונה" ולאחר שחלון ההעברות של ינואר נפתח, הפועל תל אביב עדיין ללא הפסד. מאז ההפסד לאשדוד ב-7.1, היא סיימה ב-2:2 נגד הפועל חיפה, גברה בטדי 0:1 על בית"ר ירושלים סיימה פעמיים ב-1:1 נגד הפועל קריית שמונה והפועל חדרה וביום רביעי ניצחה 0:2 את מכבי פתח תקווה. מחר (שני, 20:00 בספורט1) היא תנסה להמשיך ברצף נגד בני יהודה, שתגיע לראשונה העונה עם יוסי אבוקסיס על הקווים.

לצד ההכנות למשחק, במועדון עדיין מתעסקים בסאגת מאור בוזגלו. בימים האחרונים הקשר לא מופיע לאימוני הקבוצה שכן המועדון לא הצליח להגיע עמו להסתדר. שני הצדדים ממתינים להחלטת הבורר בעניין.

ובחזרה למשחק: בהפועל תל אביב מספרים שהשינויים שנעשו בסגל בשבועות האחרונים הובילו למאבק גדול על מקום בהרכב ומכאן שגם באימונים ניכרת הרגשה של תחרות והרמה רק עולה, מה שמסייע גם לניר קלינגר ולצוותו בהכנת הקבוצה למשחקים.

שחקנים כמו אופק ביטון, גיל יצחק, רז שטיין, שי אליאס, רז שלמה ושי אייזן מצפים להזדמנות ונלחמים על מקום בהרכב ובקבוצה מספרים ששחקנים יגיעו מחר במטרה להילחם מול נועלת הטבלה לא רק על בריחה מהתחתית, אלא גם על דקות משחק וקרדיט.

יצחק. ינסה להוכיח לקלינגר שהוא ראוי להרכב | דני מרון

בהפועל ת"א גם מחמיאים למאמן ניר קלינגר, שעל פי גורמים במועדון נמצא יותר במתחם האימונים מאשר בבית. קלינגר בוחן מספר מערכים אפשריים לקראת המשחק מחר נגד בני יהודה ובכלל להמשך העונה ובקבוצה גם מעודדים מכך שיהיה להם החל ממחר שבוע עד המשחק הבא נגד הפועל אשקלון בגביע, במהלכו יהיה ניתן להעניק לשחקנים מנוחה הכרחית ובמקביל גם לעבוד על דברים ולהתאמן בקצב גבוה יותר.

לקראת המשחק אמר קלינגר: "בשבועות האחרונים אנחנו מאוד ממוקדים במשימה שלנו ורוצים להמשיך סוג של מומנטום שהתחלנו אותו, בעיקר בכל מה שקשור לשיפור, איכות המשחק, רוח הלחימה וכל הפרמטרים שהובילו אותנו להתאוששות. מצד שני, אנחנו תמיד מתייחסים ליריבה ואנחנו נפגוש קבוצה טובה עם מאמן חדש וניערך בהתאם. אני בטוח שהשחקנים מבינים את חשיבות המשחק".

לידור כהן הוסיף: "עשינו ניצחון גדול וחשוב נגד מכבי פתח תקווה במשחק הקודם וזה מתחבר לתקופה הטובה שלנו. מצפה לנו משחק קשה נגד בני יהודה עם מאמן חדש שעשה שם דברים גדולים ואני מקווה שזו תהיה הפעם הראשונה שאנחנו נשיג שני ניצחונות רצופים, שיטיסו אותנו גבוה בטבלה".

לידור כהן חוגג עם שחקני הפועל תל אביב | קובי אליהו

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, סיאנדה קולו, אדי גוטליב, דני גרופר, דן איינבינדר, עמנואל בואטנג (שי אליאס), עומרי אלטמן, לידור כהן, שלומי אזולאי, אושר דוידה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי