בבני יהודה עקצו את קלינגר: "בוכה בראיונות אחרי כל משחק"

אחרי ה-0:0 מול הפועל ת"א והעימות התקשורתי בין מאמן האדומים לאבוקסיס, במועדון הכתום לא נשארו חייבים: "ניר מאשים את כל העולם". שביעות רצון מגישת השחקנים, שסיפרו: "יוסי החזיר את הרעב"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה קטעה אתמול (שני) רצף של שלושה הפסדים עם ה-0:0 מול הפועל תל אביב, שהיה משחק החזרה הרשמי של יוסי אבוקסיס לתפקיד מאמן הקבוצה. הכתומים סופרים כבר 11 משחקים רצופים ללא ניצחון, אך יצאו אמש סוף סוף עם אנרגיות חיוביות בסוף ההתמודדות ועם תקוות חדשות.

האנרגיות החיוביות האלה לא הגיעו כי הקבוצה משכונת התקווה הבריקה, רחוק מכך, אבל משחק ההגנה היה מעולה – וכאן מתבטאת הכי הרבה חזרתו של אבוקסיס. כבר במשחקו הראשון של המאמן ניתן היה לראות את טביעת האצבע שלו, ואבוקסיס, כהרגלו, יודע להקשות על היריבות ולמנוע מהם מצבי הבקעה. כך היה גם אמש, כשהפועל ת"א כמעט לא הגיעה לשער של עומר ניראון.

"יוסי מביא את הווינריות שלו. כמעט בכל משחק העונה חילקנו מתנות וספגנו גולים שטותיים, ואתמול משחק ההגנה של כל הקבוצה היה מעולה. יוסי החזיר את הרעב", אמר שחקן בבני יהודה. "גם אנחנו לא היינו קרובים להבקיע אבל לפחות התייצבנו, זה יבוא לאט לאט. אחרי הרבה מאוד זמן היינו עם סגל מלא חוץ מליואיץ', ואנחנו קבוצה אחרת לגמרי ככה".

יוסי אבוקסיס | אריאל שלום

אגב, בבני יהודה לא שכחו לעקוץ שוב את ניר קלינגר אחרי שמאמן הפועל ת"א ביקר את סגנון המשחק של הכתומים בסיום ואבוקסיס השיב לו עם עקיצה משלו. "אני לא זוכר אפילו מצב אחד שלהם, קלינגר אחרי כל משחק יודע לבכות בראיונות ולהאשים את כל העולם", אמר גורם במועדון משכונת התקווה.

במועדון ציינו לטובה את הגישה של השחקנים, שהציגו משחק לחימה והקרבה, והחמיאו לשחקני החלק הקדמי שעבדו קשה גם בחלק האחורי. ביום שבת בני יהודה תארח בבלומפילד את הפועל חיפה למשחק במסגרת שלב 32 האחרונות של גביע המדינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי