בבני סכנין זועמים: "יש לנו התקפה מביכה, כולם מחמיצים"

במועדון כועסים על שחקני החלק ההתקפי לאחר עוד משחק ללא כיבוש גם נגד בית"ר ירושלים. בירם כיאל וייזן נסאר נפצעו וייבדקו, דאגה ממצבו של ולאסקס שחזרתו מתעכבת

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין קיוותה לנצל את החולשה ואת המצב הפיזי הרעוע בו נמצאת בית"ר ירושלים, אבל במועדון שוב נרשמה אמש (חמישי) אכזבה קשה, בעקבות תיקו 0:0 ביתי שהותיר אותה מתחת לקו האדום.

"יש לנו התקפה מביכה", אמרו בבני סכנין לאחר המשחק, "לא יכול להיות שנגיע למצבים, אבל כל חלוץ מחמיץ בשלומיאליות. היינו צריכים להביא עוד שחקן התקפה במועד ההעברות האחרון".

מרבית ההאשמות הופנו לעברם של אוסאמה חלאילה, דיין קלי ונייג'ל האסלביינק. שני שחקני הרכש החדשים, לוקאס סנפדלהופר ואיסמעיל ריאן, ערכו את הבכורה ועשויים לפתוח כבר במשחק הבא מול הפועל חדרה במסגרת גביע המדינה ביום שני.

מעבר לדאגה מהיכולת בחלק ההתקפי, במועדון גם מודאגים מהפציעות של המגן ייזן נסאר והקשר בירם כיאל. האחרון הוחלף במחצית והחשש הוא ששוב הוא יושבת מהמשחקים הקרובים בעקבות מתיחה בשריר הירך האחורי.

בירם כיאל, שי קונסטנטין | מאור אלקסלסי

שחקן נוסף שעדיין כלל לא חזר לפעילות הוא הקשר הקולומביאני סבסטיאן ולאסקס, שמשחקו האחרון היה מול מכבי חיפה לפני כחודש ימים ואז הוא אובחן עם קרע בשריר התאומים וההערכה הראשונית הייתה כי יחזור תוך שבועיים, מה ש לא קרה. לאחרונה הוא עבר לשיקום נוסף וכעת מקווים בסכנין שיחזור לסגל תוך 10 ימים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי