מכה למכבי נתניה: בן אז'ובל ייעדר חודש וחצי לפחות

דווקא לאחר הצמד בגביע, החלוץ סובל מפגיעה בעצמות הקרסול שהובילו להתרחקות של אחת מהשנייה. במועדון בודקים עוד חוות דעת. סגל חסר מאוד צפוי נגד הפועל ת"א. גם קורין ובנדה (כנראה) יעדרו. אופטימיות לגבי כהן

(גודל טקסט)

מכה למכבי נתניה: החלוץ בן אז'ובל ייעדר לפחות חודש וחצי, אולי אפילו יותר, והוא ככל הנראה יחזור לשחק רק בשלב הפלייאוף. תוצאות הצילום שערך החלוץ הגיעו והראו על פגיעה באזור עצמות הקרסול, אשר הובילה להתרחקות של האחת מהשנייה.

משמעות הדבר היא למעשה שאז'ובל ייאלץ לעבור מעין הליך כירורגי, או ליתר דיוק ניתוח, שכאמור, ישביתו לפחות לחודש וחצי. יש לציין שהחלוץ והקבוצה בודקים גם חוות דעת נוספת בניסיון להימנע מניתוח – אך נראה שהסיכויים לכך נמוכים.

כזכור, אז'ובל נפגע במשחק הגביע ביום שישי מול הפועל בקעת הירדן, דווקא לאחר שסיפק יכולת מצוינת וכבש צמד. החלוץ מצטרף לרוי קורין, לאמק בנדה ואלמוג כהן הפצועים. הזמבי מחכה גם הוא לאבחון מצב קרסולו ואילו הקפטן עובר טיפול בתאי חמצן, בדומה לדרך החלמתו בפעם הקודמת מהקרע בשריר האחורי.

על כן הקבוצה תגיע בסגל חסר מאוד למשחק הקרוב נגד הפועל תל אביב וניר קלינגר ביום שבת (18:30, שידור ישיר בספורט3). אז'ובל כמובן וגם קורין יחמיצו בוודאות את המשחק הביתי. ככל הנראה גם בנדה ייאלץ להיעדר, בעוד בנוגע לקפטן כהן, בקבוצה שומרים בשלב זה על אופטימיות זהירה ומקווים שהקפטן יוכל לקחת חלק בהתמודדות.

אלמוג כהן
אלמוג כהן | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי