רפאלוב יחזור למכבי חיפה? "זה מתחיל להיראות יותר ויותר מציאותי"

בבלגיה דווח שהירוקים ינסו להחזיר את הקשר שיסיים בקיץ את חוזהו באנטוורפן וטענו כי העובדה שהם עשויים לשחק בליגת האלופות תסייע לשכנעו לשוב. בכרמל הגיבו: "אם הוא יחליט לחזור, ננסה להחתימו"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

עתידו של ליאור רפאלוב ממשיך להעסיק את הבלגים. הבוקר (שני) נטען כי מכבי חיפה מעוניינת להחזיר את הקשר הוותיק שגדל במחלקת הנוער של המועדון ויסיים בתום העונה הנוכחית את חוזהו באנטוורפן אחרי שלוש שנים מוצלחות. כידוע, בין המועדון הבלגי לשחקן לא מתנהל כרגע מו"מ ולאחרונה הבהיר סוכנו דודו דהאן כי "אנטוורפן לוקחת סיכון ואנחנו פתוחים להצעות".

בבלגיה טענו שהאפשרות רפאלוב ישוב לישראל קיימת כבר שנים רבות, אך הפעם הסבירות שזה באמת יקרה גבוהה מתמיד. "מכבי חיפה מובילה את טבלת ליגת העל והמשמעות היא שהיא תוכל לפתות את רפאלוב בכך שתשחק במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה. תרחיש בו ליאור חוזר הביתה עם אשתו גל והילדים מתחיל להיראות יותר ויותר מציאותי", נכתב באותו דיווח.

אבל מכבי חיפה לא לבד בתמונה. בבלגיה טענו שרפאלוב מחזיק גם בשתי הצעות מקבוצות בארצות הברית, כאשר גם הישארות בבלגיה נמצאת על הפרק, כשמי שמעוניינת לצרפו היא גנק. בדיווח הפתיעו וטענו כי גם חזרה לשורות קלאב ברוז' זאת אפשרות שצריך לקחת בחשבון.

ליאור רפאלוב | Philippe Crochet / Photo News via Getty Images

בחיפה לא הופעתו מהפרסומים וציינו כי זו לא הפעם הראשונה שהם עוקבים אחר מצבו. במועדון סיפרו כי במהלך השנים האחרונות היו גישושים, אך הקשר תמיד העדיף להישאר בבלגיה. "ליאור שחקן מצוין ואין ספק שהוא יכול לתרום לנו", אמרו. "אם הוא יחליט לחזור, ברור שננסה להחתימו. אם נזכה באליפות, נצטרך שחקני הכרעה מנוסים שיסייעו לנו במוקדמות ליגת האלופות", הבהירו.

ביום חמישי סיים רפאלוב קמפיין אירופי אדיר, במהלכו הוביל את אנטוורפן עם חמישה שערים וארבעה בישולים בשמונה משחקים. הישראלי וקבוצתו סיימו את דרכם בשלב 32 האחרונות לאחר 9:5 לגלאזגו ריינג'רס, כשרפאלוב היה מעורב ישירות בכל השערים (שני גולים ושלושה בישולים).

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | Craig Williamson – SNS Group / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי