הצביעו: מי יהיו המנצחות והמפסידות במחזור ה-24 בליגת העל?

נתניה תנסה להתבסס במקום השישי מול בני יהודה, מכבי חיפה תחפש ניצחון שישי ברציפות נגד פ"ת, רוני לוי יקווה להשיג שלוש נקודות לראשונה בב"ש מול הפועל ת"א ומכבי ת"א תארח את בית"ר. נחשו את תוצאות המחזור

(גודל טקסט)

המחזור ה-24 של ליגת העל ייצא לדרך היום (שבת) כבר בשעה 15:00 במפגש הבית המסקרן בין מכבי נתניה שזקוקה נואשות לנקודות כדי להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון מול נועלת הטבלה בני יהודה (שידור ישיר בספורט1), שעשויה לעלות מעל הקו האדום במקרה של ניצחון כתום. מעבר לכך יתקיים הערב משחק אחד נוסף ומרתק במיוחד בין מכבי חיפה המוליכה למכבי פתח תקווה (19:50, שידור ישיר בספורט1) שכזכור בסיבוב הקודם נגמר בניצחון של הירוקים בזכות עצירת פנדל דרמטית של ג'וש כהן בדקה ה-98.

בראשון שרון מימר ובני סכנין ינסו למנף את הניצחון על בית"ר ירושלים גם מול קריית שמונה באצטדיון דוחא (19:00), הפועל חיפה שנוצחה על ידי מכבי תל אביב תפגוש במושבה את הפועל כפר סבא (20:00, שידור ישיר בספורט1) ורוני לוי יקווה להשיג את ניצחון הבכורה שלו בהפועל באר שבע מול הפועל תל אביב (20:30, שידור ישיר בספורט3).

בשני מ.ס. אשדוד השלישית תארח את הפועל חדרה (19:00) ובמשחק המרכזי נקבל קרב ענק בבלומפילד בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים (20:45) כאשר עבור הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה זה יהיה משחק של להיות או לחדול. הצביעו בסקרים ונחשו מי יהיו המנצחות והמפסידות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי