רוני לוי: "יכול להיות שהמאבק על הפלייאוף מלחיץ את השחקנים"

מאמן הפועל ב"ש לאחר ה-0:0 המאכזב נגד מכבי פ"ת: "חלק מהשחקנים פשוט לא בכושר. ראיתי שהם לא שקטים עם הכדור. לפעמים צריך לנצח משחקים בכוח". לוזון סיכם: "לא היה משחק מעניין, לא לקהל שהגיע ולא למאמנים"

(גודל טקסט)

כשהיא בסגל חסר ואחרי שבוע לא שקט מחוץ למגרש, הפועל באר שבע עלתה הערב (ראשון) לכר הדשא באצטדיון המושבה בניסיון להתקרב משמעותית לכניסה לפלייאוף העליון, אך בפועל סיימה ב-0:0 מאכזב נגד מכבי פתח תקווה, אשר קבע כי הקבוצה מבירת הנגב לא תלויה בעצמה במחזור הסיום של העונה.

צפו בתגובות לאחר המשחק

לאחר שריקת הסיום, מאמן הפועל ב"ש רוני לוי סיכם: "אם אני מנתח את המשחק, אני חושב שהיו מחויבות ורצון מצד השחקנים. חושב שלא החזקנו מספיק בכדור. יש לנו המון שחקנים שקשה לבוא אליהם בטענות, הם לא בכושר משחק. אני מאוד מאוכזב".

על הלחץ שהיה במשחק: "באופן טבעי, בזמן במשחק אני טיפה בלחץ. הכל בפרופורציות. ראיתי שחקנים שעומדים בצורה מסודרת הגנתית, אבל התקפית לא שקטים מספיק עם הכדור ולא מספיק רגועים. יכול להיות שהלחץ להיכנס לפלייאוף משפיע ומכביד עליהם. בכדורגל צריך להתמודד עם חיסורים והיעדרויות. לפעמים צריך לנצח משחקים בכוח".

רוני לוי | קובי אליהו

על האוהדים שהגיעו למשחק: "אכזבנו את הקהל. הוא מדהים, הדחיפה שלו משמעותית. אני מקווה שבבית נעשה את העבודה – השחקנים עם הדחיפה של הקהל. פספוס המקום באירופה? יש חשש, תמיד בכדורגל לוקחים את כל התסריטים. רוצים להיכנס לפלייאוף ואז להמשיך עד הסוף קדימה".

מיד לאחר המאמן, השוער אוהד לויטה סיכם את המשחק: "לא לקחנו את זה כי לא הצלחנו לכבוש שער יותר מהיריבה. נצטרך לבוא שבוע הבא ולנצח. יש עוד סיכוי. אין לי ספק שכולנו רוצים, ראיתם קבוצה שרצה על המגרש. היום הייתה חשובה התוצאה, נצטרך לבוא שבוע הבא ולהיות יותר טובים. יש חשש שלא נעלה לפלייאוף, אבל צריך לתעל את זה למקום נכון. אנחנו סומכים מאוד אחד על השני".

מן העבר השני, מאמן מכבי פ"ת גיא לוזון סיכם את המשחק של קבוצתו: "לא היה משחק מעניין, לא לקהל שהגיע ולא למאמנים. היה משחק עם הרבה פיזיות. אפשר לומר שזה היה קרב חפירות. לא רציתי את זה מלכתחילה, אבל זה מה יש. אנחנו צריכים לאסוף כל נקודה כדי להבטיח מקום בין שש הראשונות".

גיא לוזון | שלומי גבאי

המשחק נגד הפועל ב"ש: "הייתה יריבה עיקשת, עם שחקנים מצוינים שזכו בתארים. זה לא יריב שאתה עובר בקלות. זה משחק קשה, שתי קבוצות שוות ברמתן. זה משחק ברובו פיזי מאוד. השחקנים לא היו רגועים. המתח פה שיחק תפקיד. אני חושב חיובי, תמיד אופטימי ומאמין בשחקנים. מאמין שנעשה את זה בסים העונה".

עוד הוסיף לוזון: "אנחנו בדרך מדהימה כבר שנתיים. השנה הספידו אותנו ואמרו שזאת יורדת בטוחה. אנחנו צריכים לעשות פסיעה קטנה כדי להבטיח את מקומנו בפלייאוף. היה מרגש עם הקהל. התרגלנו לדממה עם הקהל. כיף גדול, רק שיימשך".

החלוץ תאי בריבו הוסיף: "שתי הקבוצות לא שיחקו טוב. המצב שחנו די טוב, אנחנו מקווים לנסוע לסכנין ולעשות את העבודה. למה אני לא מקבל מספיק דקות? החלטה של מאמן. אני נוסע לעשות ניתוחון בגרמניה וחוזר בעוד חודש למשחקי הפלייאוף העליון".

תאי בריבו | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי