מנחם קורצקי ייפגש עם ראשי חדרה ויקבל הצעה לעונה הבאה

במועדון מרוצים מהמאמן שרושם מסע הישרדות מרשים. גם רובי לבקוביץ' ושובל גוזלן (שצפוי להיעדר לשלושה שבועות), יקבלו הצעות חדשות

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

שמחה גדולה בהפועל חדרה לאחר הניצחון 1:3 על הפועל חיפה אמש (שני) שהיווה כצעד משמועתי במסע ההישרדות לליגת העל, כאשר הפער מהקו האדום גדל לתשע נקודות. במהלך העונה היה לא מעט חשש לגבי קרבות ההישרדות, במיוחד בימיו האחרונים של שרון מימר וכעת ניתן לומר בפה מלא כי ההימור על מנחם קורצקי צלח. "נכון שהעונה עוד לא הסתיימה ואסור לנו להוריד את הרגל מהגז, אבל אנחנו נמצאים במרחק גדול והסיכוי לרדת ליגה קטן" אמרו בחדרה.

לאור ההצלחה, צפוי המאמן להיפגש במהלך הפגרה עם ראשי חדרה ולקבל הצעה לעונה הבאה. כפי שפורסם כאן, קורצקי חתם עד לסוף העונה וכאמור בעקבות התוצאות, במועדון מעוניינים להמשיך את ההתקשרות.

מעבר לכך, יתחילו בחדרה לנהל מו"מ עם השחקנים הבולטים שלהם כאשר במועדון כבר הודיעו על מימוש האופציה של הזרים ג'ונתן סיסה וגוסטבו מרמנטיני וכעת יציעו חוזים חדשים לשוער רובי לבקוביץ' וגם לחלוץ שובל גוזלן, שנעדר אתמול לאחר שנודע כי סובל מקרע בגיד וצפוי להיעדר כשלושה שבועות.

לגבי לבקוביץ' שהיה מועמד להצטרף לסגל נבחרת ישראל, ציין לאחרונה כי הוא עדיין מחפש קבוצות בחו"ל, אך אם יישאר בישראל הוא ייתן עדיפות לחדרה. "רובי הפך למנהיג גם בחדר ההלבשה ולראייה קיבל אתמול את סרט הקפטן לאחר יציאתו של מנשה זלקה" אמרו במועדון.

רובי לבקוביץ' | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי