שחקנים בבית"ר: "לא שמענו ביקורת על ההתנהלות בקיץ"

אחרי האסיפה הקשה של אוחנה, השחקנים מספקים את הצד שלהם: הכישלון בבחירת השחקנים, היחס לשחקני מפתח ובניית "קבוצת קט רגל". עטר, שועה ואוחנה ננזפו, המועדון יפרסם את עונשם בקרוב

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שחקני בית"ר ירושלים זכו אתמול (רביעי) לשיחה קשה מהיו"ר אלי אוחנה. זאת הייתה השיחה השניה של אוחנה עם השחקנים מאז ההפסד האחרון לאשדוד, אז נכנס לחדר ההלבשה במחצית וביקר אותם, אלא שבניגוד לאסיפה ההיא, שבה אוחנה הבין שכל תוצאה מלבד ניצחון תוביל לזעזוע, המסר הועבר הפעם בידיעת חוגג. הבעלים ערך מסיבת עיתונאים השבוע ובמועדון האמינו שאוחנה, שנחשב לסמל בבית"ר, יוכל להשפיע על השחקנים.

אוחנה תקף כל מה שזז: הוא ביקר את אוחנה, עטר ושועה שעזבו את האצטדיון מוקדם, את השיחות של השחקנים עם עיתונאים, האשים אותם בכישלון והסביר ש"נורא נוח להשליך אותו על המאמנים". בדבר אחד אוחנה צודק: בעובדות. שני מאמנים עזבו מתחילת העונה בעקבות הדחה מאירופה וכישלון להעפיל לפלייאוף העליון, אלא שדבר אחד, לפי השחקנים שלו, הוא שכח לציין: את הכישלון בבחירת השחקנים ואת הטעויות הניהוליות שעשתה השדרה הניהולית בקיץ ולאורך העונה כולה.

"נורא קל להשליך את זה רק על השחקנים, אבל בפועל, הייתה נורה אדומה", אמר אחד השחקנים אמש. "המאמנים לא החליטו לבד לשחרר את איינבינדר וממן, המאמנים לא החליטו להפקיר את הקבוצה ולהגיע לכל המשחקים החשובים בלי בלם זר ואחד המגנים הכי טובים שהיו כאן. נכון שיש לנו חלק באשמה הזאת, אבל לא שמענו מאוחנה ביקורת על ההתנהלות בקיץ, על זה שנידו כאן שחקנים במשך חודשים. מצפים שאור זהבי ינהיג את ההגנה, אבל שוכחים מה עשו לו. מה הם חשבו, שיביאו לכאן שני ילדים והם יהיו קונטה וגרסיה?".

שחקני בית"ר ירושלים בהפסד לאשדוד. השיבו לביקורת | לירון מולדובן

בספורט1 כבר פרסמנו על המהפכה הצפויה בסגל, במסגרתה טל בן חיים ואורי מגבו יעזבו ויגיע בלם זר, מקס גרצ'קין יקבל חוזה לשנתיים ואילו אוקמפוס ופלייטר יושאלו, וזו ככל הנראה רק ההתחלה.

חוגג עצמו ספג לא מעט ביקורת לאחרונה. ייאמר לזכותו, שהוא הודה בטעויות שביצע במסיבת העיתונאים. מקורב למועדון תקף אתמול: "בנו כאן קבוצת קט רגל, של חמישה שחקנים שרוצים כדור לרגל בלי טיפת מחשבה איך משחקים גם לעומק ולא עושים רק אחד על אחד. השחקנים הסבירו בעצמם 20 פעם שיש כאן טעות של חוסר איזון. עכשיו נזכרו שההרכב לא מספיק מאוזן?".

במועדון זימנו את עטר, שועה ואוחנה לשיחות, אחרי בדיקה שערך מנהל הקבוצה אושרי דודאי. השלושה כבר ננזפו וכעת בית"ר תצטרך להחליט מה הקנס שיקבלו. עטר עצמו טען בשיחה כי עזב את האצטדיון רק אחרי שריקת הסיום.

עזב רק לאחר שריקת הסיום, לטענתו. אלירן עטר | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי