עמאשה ושחקני ליגה א' מחו מול משרדי ההתאחדות: "כולנו שווים"

מחאת שחקני הליגות הנמוכות
מחאת שחקני הליגות הנמוכות | בר אלסברי

כדורגלני הליגות הנמוכות, שלא קיבלו אישור לפתוח את העונה הקרובה, נפגשו עם המנכ"ל רותם קמר, שמסר: "עושים כל שניתן כדי להבטיח את חזרתם לפעילות"

(גודל טקסט)

שחקנים ובעלי תפקידים מקבוצות ליגה א', ביניהם ויאם עמאשה ובר אלסברי, הגיעו הבוקר (שלישי) עם שלטים למשרדי ההתאחדות לכדורגל ומחו על כך שלא מאפשרים להם לפתוח את עונת המשחקים הקרובה, במטרה לשנות את הגדרות הליגות מהדרג השלישי לחצי-מקצועניות, כך שיינתן להן האישור לשחק בדיוק כמו שקורה בלאומית ובליגת העל. "כולם שווים!", נכתב בין השאר על השלטים שהונפו.

בהודעה הרשמית מטעם ההתאחדות לכדורגל נטען כי המנכ"ל רותם קמר וסגנו אבי לוי הסבירו לשחקנים כי ההתאחדות "עושה כל שביכולתה על מנת להחזיר לפעילות מלאה את כלל הליגות, בוגרים, נשים, ילדים ונוער, אלא שנכון לעכשיו הוראות משרד הבריאות אינן מאפשרות זאת. ההתאחדות, הדגישו השניים, רואה חשיבות עצומה בהחזרת השחקנים לאימונים עם מגע כבר בזמן הקרוב, דבר שהוא תנאי הכרחי לחידוש עתידי ומוקדם ככל הניתן של פעילות הליגות".

המנכ"ל רותם קמר מסר: "נפגשנו עם מי שנמצאים איתנו באותו צד ואנחנו עושים כל שניתן מזה יותר מחצי שנה כדי להבטיח את חזרתם לפעילות. הכאב ברור, התשוקה למשחק ניכרת בכל מילה וההתאחדות תמשיך לפעול בכל כוחה יחד עם השחקנים כדי לשכנע את הגורמים הרלוונטיים בהכרח ובהיתכנות הפעילות בליגות החובבניות. אני שמח על המפגש היום, על השיח המכבד וכולנו תקווה שהדבר יסתייע".

מחאת שחקני הליגות הנמוכות
מחאת שחקני הליגות הנמוכות | בר אלסברי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי