היה שווה לרדת לליגה א'? פרטי החוזה של ערן לוי במרמורק נחשפים

ערן לוי | יוסי סוריק

לספורט1 נודע כי הקשר הוותיק, שנפרד בטונים צורמים מעפולה וכבר ערך אימון בכורה במדי הקבוצה מרחובות, ירוויח כ-200 אלף ש"ח עבור 22 משחקים. וגם: הרכב החדש שקיבל

(גודל טקסט)

אחרי שמנע ממנה במו רגליו לעלות לליגה הלאומית, ערן לוי ערך השבוע את אימון הבכורה שלו בהפועל מרמורק מליגה א' דרום במדיה הוא ישחק בעונה הקרובה. הקשר בן ה-35 היה אמור להמשיך בהפועל עפולה במדיה הוא הצטיין אשתקד, אך לבסוף החליט לעזוב בשל פערים כספיים שהתגלו בין הצדדים במשא ומתן.

לידי ספורט1 הגיעו הבוקר (שלישי) פרטי החוזה של לוי, שצפוי להרוויח במרמורק 140 אלף ש"ח נטו בעונה הקרובה. אם הקבוצה תעפיל לליגת הלאומית, הוא יקבל בונוס בגובה 60 אלף ש"ח. כלומר, 200 אלף ש"ח עבור 22 משחקים. בנוסף, הקשר, אשר יזכה לכל התנאים הסוציאליים הנלווים, קיבל רכב חדש מסוג סקודה קודיאק, כאשר הקבוצה מרחובות תממן לשחקן הוצאות דלק בסך 3,000 ש"ח בחודש.

בגלל הקורונה, בליגה א' ייערכו העונה 22 משחקים במקום 34 כפי שהיה נהוג. 18 הקבוצות בכל מחוז יחולקו לשני בתים של תשע וקבוצות ואז ישחקו בכל בית 16 משחקי עונה סדירת. לאחר מכן, תתבצע חלוקה. בפלייאוף העליון יהיו שתי הראשונות מכל בית – סך הכל ארבע קבוצות – שישחקו מחדש שני סיבובים בלי לגרור נקודות ובסך הכל שישה משחקים. הראשונה תעלה ללאומית. השנייה תשחק מול מקבילתה במחוז הצפוני והמנצחת מול מקום 14 בלאומית. מקומות 3-9 יילכו לפלייאוף תחתון של סיבוב אחד, שישה משחקים, כשהן גוררות את הנקודות מהליגה. האחרונה תרד. הלפני אחרונה תשחק במבחנים.

באשר לעפולה, לאחרונה דיבר לוי ולא הסתיר את אכזבתו הגדולה מהמועדון: "אני לא מתבייש להגיד, אני חושב שזה מכוער. הייתי פצוע לפני שני משחקי ההכרעה מול בני לוד ומול מרמורק. קרעתי את שריר התאומים ושבוע שלם עשיתי טיפולים כדי שאוכל לשחק למרות שהייתי צריך לנוח שבועיים. סיכנתי את הבריאות שלי. אין לי איך להסביר את ההתנהגות של עפולה, באמת. כל מי ששואל אותי לגבי זה ככה אני עונה לו – אין לי איך להסביר את זה. אלה אנשים כפויי טובה שלא מעריכים. הם באים ואומרים ‘אין לנו מה לעשות, זה מה שיש לנו להציע'. זה מכוער. אני מאחל להם בריאות. בא מאמן שרצה אותי וזה הכי חשוב. בשנה שעברה הייתי בבית חצי שנה ללא פרנסה ואני לא רוצה להגיע לזה".

ערן לוי | יוסי סוריק
ערן לוי | יוסי סוריק
ערן לוי ושחקני הפועל מרמורק | יוסי סוריק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי