בליגה א' זועמים על הסגר ודורשים פיצוי: "איתנו אף אחד לא מדבר"

ערן לוי ושחקני הפועל מרמורק | יוסי סוריק

ראשי הקבוצות שוחחו ביניהם: "הכדורגל הוא של כולם ולא רק של שתי הליגות העליונות. כבר החתמנו שחקנים, מי יחזיר לנו את הכסף?". חלק מהמועדונים יוותרו מראש על השתתפות בגביע

(גודל טקסט)

שעות קשות עברו על הכדורגל הישראלי ועל הספורט בכלל לאור ההחלטה על סגר כללי במדינה, והדבר לא שונה בליגות הנמוכות. זעם גדול נרשם בקבוצות ליגה א', שהייתה אמורה להיפתח בחודש הבא. כעת היא תדחה למועד לא ידוע מה שגורם לחוסר וודאות בקרב ראשי הקבוצות.

במהלך הימים האחרונים נערכו מספר שיחות בין נציגי הקבוצות השונות גם במחוז הדרומי וגם בצפוני כאשר כעת ישנה דרישה ברורה של בעלי הקבוצות לקבלת פיצוי כספי מיידי מהמדינה: "לא יכול להיות שקבוצות הליגה הלאומית וליגת העל קיבלו מתווה מסודר מהאוצר ואיתנו אף אחד לא מדבר", אמר אחד מבעלי הקבוצות והוסיף: "כולם צריכים להבין שכל הקבוצות כבר התארגנו והחתימו שחקנים וזה כולל עמלות לסוכנים. מי יחזיר לנו את הכסף הזה? לא נוותר על פיצוי מיידי".

בין השאר גם דורשים המועדונים השונים מתווה חזרה מסודר עם חודש נוסף של אימונים לפני פתיחת הליגה. חלק מהקבוצות אף מתכוונות לוותר על השתתפותן בגביע המדינה בשל עומס המשחקים שצפוי בעונה הקרובה.

ערן לוי | יוסי סוריק

דרישה נוספת היא קבלת התקצוב מהטוטו באופן מיידי וללא דרישות של מנהל תקין וזאת מכיוון שרוב משרדי הממשלה סגורים וכלל לא עונים לדרישות בגלל נגיף הקורונה. "ההתאחדות צריכה לפעול שיהיו גם קבוצות בליגות נמוכות ולא רק בשתי הליגות הראשונות. הכדורגל הוא של כולם", אמרו בקרב קבוצות הליגה השלישית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי