עוביידה חטאב ואחמד קסום חשודים בתיק ירי

אחמד קסום
אחמד קסום | צילום: דני מרון

פרשייה חדשה בכדורגל הישראלי: הבלם (שכעת במעצר בית), שוחרר רק באפריל ממאסר בגין תאונת פגע וברח, נחשד יחד עם החלוץ הוותיק כי השניים ביצעו ירי לעבר בית משפחת קסום בכפר אעבלין במטרה לגרום נזק לרכוש

(גודל טקסט)

פרשה חדשה בכדורגל הישראלי, כאשר עוביידה חטאב ואחמד קסום חשודים במעורבות בתיק ירי. חטאב, כדורגלן מ.ס אשדוד לשעבר, הצליח שוב להסתבך אחרי שכבר שוחרר ממאסר בחודש אפריל בגין מעורבתו בתאונת פגע וברח.

האירוע עצמו התרחש בלילה שבין ה-29 לספטמבר ל-30 בספטמבר בכפר אעבלין. ירי בוצע לעבר בית משפחה בכפר אעבלין במסגרת סכסוך בין עבריניים. במשטרת שפרעם מעריכים כי חטאב קשור לאירוע, וסבורים כי הוא וקסום מצויים בסכסוך פלילי עם בני משפחתו של קסום – ובמסגרות היריבות בין הצדדים, ביצעו ירי לעבר ביתם של בני המשפחה. במשטרה סבוים כי חטאב, קסום ואחרים הגיעו אחר חצות הלילה וביצעו ירי על ידי נשק לעבר הבית וכלי רכב וגרמו במכוון נזק לרכוש.

הבלם מכחיש את החשדות נגדו, ובית משפט השלום האריך את מעצרו של בשישה ימים. בבית משפט המחוזי טען פרקליטו, עו"ד תומר נווה, כי למרשו אין קשר לסכסוך והמשטרה קושרת אותו לאירוע על סמך סכסוך בין עבריינים אשר קשור לקסום עם בני משפחתו ולא מעבר. בית המשפט המחוזי קיבל את הערעור שהגיש עו"ד נווה ושחרר את חטאב בתנאים מגבילים ובינתיים – במשטרה מחפשים אחר קסום.

עוביידה חטאב
עוביידה חטאב | אריאל שלום

עו"ד תומר נווה, פרקליטו של חטאב: "הלקוח שלי מכחיש כל קשר לאירוע ולסכסוך כלשהו עם משפחת קסום. לדבריו הוא בסך הכל נלווה אל אחמד קסום בדרך לאימון משותף ולא מעבר לזה".

רק לפני כשבועיים אחמד קסום חתם בפרויקט של מכבי טמרה מליגה א' צפון, אשר צירפה גם את חאלד חלאיילה וחאמד גנאיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי