אראל: אם לא תהיה לזה המשכיות, כאילו לא עשינו כלום

הפועל חיפה חוגגת
הפועל חיפה חוגגת | מיכאל וייסרמן

בהפועל חיפה חגגו רשמית את הזכייה בגביע ומקווים להישאר עם סגל דומה בעונה הבאה. קלינגר: "היינו אנדרדוג וזה הכי מתוק". קפילוטו: "יש פה גרעין של ווינרים". כץ הציע חוזה ארוך לדורון אוסידון

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה המשיכה אמש (ראשון) את החגיגות לאחר הזכייה ההיסטורית בגביע המדינה, שהגיעה לאחר 44 שנים. כל שחקני הקבוצה, הצוות המקצועי וההנהלה הגיעו לנמל חיפה וחגגו רשמית תחת החסות של עיריית חיפה. כ-6,000 אוהדים לא הפסיקו לשיר ולהצטלם עם הכוכבים האדומים, ובעיקר דרשו המשכיות לקראת העונה הבאה.

אוהדי הקבוצה שרו לעבר המאמן ניר קלינגר: "תישאר, תישאר…", ורבים מהם גם עצרו פעם אחר פעם את המאמן וביקשו ממנו הבטחה שיישאר בקבוצה בעונה הבאה. המאמן הצהיר כי במידה שלא יעזוב לנבחרת ישראל, ימשיך בקבוצה: "ההתרגשות בשיאה. קשה לי לדרג את הרגע הזה, אבל הוא במקום גבוה בהישגים שלי. זה מעט שונה מהאליפות במכבי וההגעה לליגת האלופות כי היינו אנדרדוג העונה וזה לא היה צפוי, לכן זה הכי מתוק".

קשר הקבוצה גל אראל אמר: "זה רגע שיא עבורי כי הבאתי תואר בבית שלי ואני מאושר. אני רוצה להמשיך כי אם לא תהיה המשכיות, זה כאילו לא עשינו כלום". גם הבלם ניסו קפילוטו היה בין הנרגשים משחקני הקבוצה ואמר: "זה תואר ראשון בקריירה שלי ואני מתרגש מאוד. זה עושה חשק לעוד כי בנינו משהו מיוחד כאן ונהיה בעונה הבאה באירופה. יש פה גרעין של ווינרים. מקווה שהעונה הזאת תביא אותי לנבחרת כי מגיע לי להיות שם".

הבעלים יואב כץ כבר התחיל בשיחות לעונה הבאה ואחד הראשונים שזכה להצעה הוא סגן הנשיא דורון אוסידון. כץ מעריך את אוסידון וביקש ממנו להישאר בשלוש השנים הקרובות, אך האחרון ביקש מהבעלים לקחת כמה ימים למחשבה. "אוסידון הוכיח העונה שהוא בורג חשוב בהצלחה ולכן כץ ייעשה הכל כדי להשאירו", אמרו במועדון האדום.


אוסידון. איזה תשובה הוא יחזיר לכץ? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי