אביטן לשחקניו: "גביע זו הזדמנות להשתחרר". כיאל ינוח

בירם כיאל | מאור אלקסלסי

סכנין רוצה להדיח את הפועל חדרה מהגביע הערב ולשים בצד את מאבקי התחתית הקשים. המאמן ניסה להוריד לחץ משחקניו אך הבהיר: "הליגה חשובה יותר". הקשר יפתח על הספסל וכך גם החלוץ חלאילה". ספנדלהופר זכה לשבחים

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין של ניסו אביטן תגיע הערב (שני) למשחק הגביע נגד הפועל חדרה בביתה (19:45) בתקווה לשים מאחוריה את קרבות התחתית ובעיקר לחזור להבקיע שערים – מה שהקבוצה לא הצליחה לעשות כבר חמישה משחקים. הקבוצה של אביטן סובלת מבצורת גדולה ובקבוצה מקווים שזה יתפוצץ הערב. איך אמרו אתמול במועדון? "מזל שבגביע אין דבר כזה 0:0".

המאמן ניסה להרגיע את חניכיו ואמר להם: "יש עלינו לחץ גדול בליגה וכעת זו הזדמנות מצוינת להירגע ולהתחזק מנטלית". מעבר לכך המאמן אמר לקראת המשחק: " משחק גביע הוא חשוב, אבל משחקי הליגה חשובים יותר. יש לנו רשימה של שחקנים פצועים ואנחנו לא רוצים לסכן אף אחד. במשחק האחרון (התיקו 0:0 נגד בית"ר ירושלים) שיחקנו עם ארבעה שחקני הגנה בלבד. בדרך כלל בכל הקריירה שלי אני עושה התאמות ביחס לשחקנים שיש לנו. אני חושב שהכניסה של לוקאס ספנדלהופר יכולה לעזור לנו בהמשך, חשוב שנמצא את הפתרונות בחלק הקדמי".

כאמור, בקבוצה לא רוצים לקחת סיכונים. המגן ייזן נסאר יזכה למנוחה ועוד שחקנים בכירים נוספים כמו הקשר בירם כיאל והחלוץ אוסאמה חלאילה, בתקווה שיוכלו לשחק נגד הפועל חיפה בליגה ביום שבת. הבלם ספנדלהופר צפוי לפתוח במרכז ההגנה ואילו בקישור ישנה התלבטות בין עטאא ג'אבר לאיסמעיל ריאן.

ניסו אביטן | מאור אלקסלסי

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, מוחמד עותמאן, לוקאס ספנדלהופר, חגי גולדנברג, אייהב שאמי (מרון גנטוס), עטאא גאבר (איסמעיל ריאן), אייהב גנאיים, מופלח שלעאטה, מוטי ברשצקי, נייג'ל האסבליינק ודיין קלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי