הסקוטים אישרו: לא יהיה קהל במשחק נגד ישראל בליגת האומות

כשלושה שבועות לפני שהנבחרת תתארח בגלאזגו בפתיחת הקמפיין, הצהיר מנכ"ל ההתאחדות בסקוטלנד: "רצינו שיהיו צופים במשחק, אופ"א לא אישרה". גם פלייאוף יורו 2020 באוקטובר ייערך בדלתיים סגורות?

(גודל טקסט)

באופ"א אמנם מתעקשים שטרם התקבלה החלטה רשמית בכל הנוגע להכנסת קהל למגרשים בעונה הבאה, אבל יריבת ישראל בפלייאוף יורו 2020 וגם בקמפיין ליגת האומות הבא, סקוטלנד, הצהירה היום (שבת) שאופ"א הבהירה לה כי לא תתאפשר מכירת כרטיסים למשחק נגד ישראל בחודש הבא (4.9.2020).

ישראל תתארח במשחק פלייאוף יורו 2020 רק באוקטובר ועד אז עדיין אין לדעת אם יהיה קהל או שלא, אבל בחודש הבא ייצא לדרך קמפיין ליגת האומות ואנדי רוטנשטיינר וחבריו שוב יתארחו בהאמפדן פארק בגלאזגו ולא יצטרכו להתמודד עם האווירה החמה שיוצרים מדי משחק האוהדים הסקוטים, אותם הם מכירים היטב מקמפיין ליגת האומות הקודם.

איאן מקסוול, מנכ"ל ההתאחדות הסקוטית, סיפר היום בריאיון ל-BBC: "רצינו לארח (את ישראל עם קהל), אבל אופ"א לקחה את זה מאיתנו. שוחחנו עם אופ"א בשבוע שעבר ונמסר להתאחדויות שבחלון המשחקים של ספטמבר לא תתאפשר הכנסת קהל. אני מצפה שהם יכריזו על כך השבוע".

כזכור, בליגת האומות ישראל שובצה לבית עם סקוטלנד וצ'כיה וסלובקיה וב-7.9 רוטנשטיינר יעמוד על הקווים לראשונה במשחק בית, כאשר סלובקיה תתארח במשחק שגם הוא ייערך ללא קהל. חודש לאחר מכן תצא הנבחרת לסקוטלנד פעם נוספת לפלייאוף היורו, בתקווה שעד אז יינתן האור הירוק להכניס אוהדים לפחות בצורה חלקית.

ביברס נאתכו, אריאל הרוש, ג'יימס פורסט
ביברס נאתכו, אריאל הרוש, ג'יימס פורסט | Gettyimages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי