התלהבות שיא מזהבי בטורקיה: "מחכים שיגיע לפנרבחצ'ה אחרי הנבחרת"

השער הנפלא של החלוץ בסקוטלנד לא חמק מעיני הצהובים-כחולים מאיסטנבול, דיווחים על סיכום לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית. ברשתות החברתיות כבר נזכרים בישראלי האחרון שלבש את מדי הקבוצה

(גודל טקסט)

ברחבי העולם צפו אמש (שישי) במשחקי ליגת האומות, אבל כמו בשני הקמפיינים הקודמים, במקביל למשחקי הנבחרות הגדולות של אירופה, גם הפעם היה קשה להם להתעלם מהביצועים של ערן זהבי. כוכב נבחרת ישראל ומי שכנראה בקרוב מאוד יהפוך רשמית לאקס גוואנגז'ו ר.פ הסינית, מצא את החיבורים של סקוטלנד והצליח להציל עבור וילי רוטנשטיינר ונבחרת ישראל נקודה כשקבע 1:1, תוצאה שנשמרה עד לסיום.

כפי שפרסמנו אתמול, זהבי בשלב זה לא מחזיק בהצעות רשמיות, אולם מעורר עניין אצל מספר קבוצות באירופה ובארה"ב וכידוע בין השאר שוחח עם רוברטו קרלוס, כוכב העבר שמשמש כאיש הקשר בין זהבי לראשי פנרבחצ'ה.

בימים הקרובים צפוי החלוץ הקוסוברי ודאט מוריקי לעזוב סופית את פנרבחצ'ה ללאציו תמורת מעל 20 מיליון יורו, מהלך שעם השלמתו צפוי מועדון הפאר מאיסטנבול להעביר הילוך בניסיון לצרף את זהבי. גם דווח אמש שלא מן הנמנע שפנרבחצ'ה תנסה לבצע מחטף מפתיע מאוד ולצרף את לא אחר מאשר אקס פ.ס.ז", האורוגוואי אדינסון קבאני- לא במקום זהבי, אלא בנוסף, הודות למכירת מוריקי בסכום שיאפשר את הבאת שני החלוצים במקומו.

השער ה-20 של זהבי בנבחרת אמש לא נעלם גם מעיני הטורקים, שמצדם מתעקשים שהחלוץ סיכם את תנאיו בפנרבחצ'ה ומדווחים על חוזה לשנתיים תמורת כ-2 מיליון יורו לעונה עם אופציה לעונה שלישית, לא כולל מענקים. בטורקיה גם פורסם אתמול על כך שזהבי התיר סופית את חוזהו בגוואנגז'ו ר.פ הסינית לאחר ארבע שנים בקבוצה, מידע שטרם פורסם רשמית על אף שכבר נודע כי הוא לא צפוי לשוב לסין בעקבות משחקי הנבחרת וחובת הבידוד בסין: "הכל כבר סגור, מחכים לו אחרי משחקי נבחרת ישראל", נכתב.

לאחר שער נפלא נוסף של זהבי, שכמעט סיים כמלך שערי מוקדמות יורו 2020, בטורקיה נרשמה התלהבות שיא ובטוויטר רבים ניסו לנער כל ניסיון להאשים אותם באנטישמיות ובגזענות, ולא מעט מהם אף נזכרו בביצועיו של חיים רביבו במדים הצהובים-כחולים של פנר בתחילת שנות ה-2000.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי