מאמן נבחרת סלובקיה: "מאמינים שנוכל לנצח את ישראל"

פאבל האפל, יוראי קוצ'קא | ההתאחדות לכדורגל

למרות מכת החיסורים וההפסד לצ'כיה, פאבל האפל סבור כי אפשר לקחת שלוש נקודות בנתניה: "יודעים שמזג האוויר יהיה משמעותי, היכולת במשחק האחרון לא מתקבלת על הדעת"

(גודל טקסט)

אחרי התיקו המעודד נגד סקוטלנד, נבחרת ישראל תארח מחר (שני) את סלובקיה במחזור השני בליגת האומות. הסלובקים, מצדם, נחושים להראות שיפור ביחס למשחק הראשון בקמפיין שבו נכנעו 3:1 לצ'כיה, אך יצרכו להתמודד עם סגל חסר המונה 18 שחקנים בלבד. מלבד פטר פקאריק, אונדריי דודה ואדם זרלק שאולצו לחזור לקבוצות הגרמניות שלהם, הסלובקים איבדו את הבלם לוקאש שטטינה שנפצע בברכו במשחק האחרון, כשגם שחקן ההגנה ברניסלב נינאי לא עלה על הטיסה לישראל.

בשעות הערב, לאחר שהנבחרת נחתה בישראל המאמן פאבל האפל דיבר במסיבת עיתונאים על המצב אליו תגיע הנבחרת לאחר ההפסד 3:1 לצ'כיה: "אנחנו ננסה להגיע בצורה הטובה ביותר כדי לנצח. אני יודע שדרך האימונים והשיטה שלנו נוכל לנצח את ישראל. אנחנו יודעים שמה שקרה מול צ'כיה לא מתקבל על הדעת".

על נבחרת ישראל אמר: "הסיכויים שלנו לנצח יהיו גבוהים יותר אם נשחק בצורה אגרסיבית. מזג האוויר יהיה ללא משמעותי במשחק. אבל אנחנו נצטרך לשחק טוב יותר מאשר במשחק מול צ'כיה. השחקנים שלנו מבינים שאנחנו צריכים להיות מרוכזים יותר".

סטניסלב לובוטקה | VLADIMIR SIMICEK/AFP via Getty Images

עוד לפני ההמראה לישראל, עוזר המאמן אוטה ברונגרף אמר שנבחרתו תהיה מוכנה לתת הופעה טובה: "היו כמה שינויים בסגל ויהיה לנו קשה יותר מהרגיל להעמיד הרכב, אבל יש לנו מספיק שחקנים כדי לעשות משחק טוב".

בתקשורת המקומית סימנו את ערן זהבי וביברס נאתכו כעמודי התווך של הנבחרת ושאבו עידוד מכך שסלובקיה מעולם לא הפסיקה לישראל וניצחה שלושה מתוך ארבעת המפגשים בין הנבחרות, אולם הקשר פטריק חרושובסקי הודה כי קבוצתו תהיה חייבת להשתפר כדי לצאת מאצטדיון נתניה עם נקודות: "חייבים להגיע מוכנים. אני אישית כבר חוויתי תקופות טובות יותר בנבחרת. היה לי קשה להירדם אחרי התוצאה נגד צ'כיה, הם היו עדיפים עלינו בכל פרמטר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי