חדשות טובות: משחק הפלייאוף של ישראל בסקוטלנד ייערך ללא קהל

שחקני נבחרת ישראל חוגגים | Andrew Milligan/PA Images via Getty Images

נתוני התחלואה הגבוהים במדינה הבריטית הכריעו, ובתחילת אוקטובר החבורה של רוטנשטיינר תשחק שוב ב"האמפדן פארק" בדלתיים סגורות. המאמן האוסטרי: "לא הייתי אומר שיש יתרון מובהק לאורחים במשחק כזה"

(גודל טקסט)

חדשות טובות לנבחרת ישראל. בעוד כשבועיים עתידה החבורה של וילי רוטנשטיינר לשחק באצטדיון "האמפדן פארק" נגד סקוטלנד במסגרת פלייאוף העלייה ליורו 2020. הערב (שלישי) הוחלט במדינה המארחת לדחות שוב את חזרת הצופים למגרשים ולכן ישראל תשחק נגד סקוטלנד ללא קהל.

במקור, צופי הכדורגל בסקוטלנד היו אמורים לחזור ליציעים של הפרמיירליג המקומית ולמשחקי הנבחרת כבר ב-14 בספטמבר, אך המועד הסופי נדחה פעמים רבות בשל נתוני תחלואה גבוהים בנגיף הקורונה.

רוטנשטיינר בעצמו קווה כי המשחק ייערך בדלתיים סגורות, ובתחילת החודש סיפר: "לא הייתי אומר שיש יתרון מובהק לאורחים במשחק חוץ כזה ללא קהל, אבל כשהיציע מלא אז אין בכלל יתרון. אני מקווה שזה יישאר ככה באוקטובר ואז זה יהיה כבר יתרון עבורנו".

שחקני נבחרת ישראל חוגגים | Craig Williamson/SNS Group via Getty Images

"אני לא חושב שהקהל משפיע רק על סקוטלנד בצורה משמעותית, זה קיים בכל המגרשים. כקבוצת חוץ, אתה נהיה עצבני וזה מלחיץ וזה יוצר טעויות. האוהדים האלה נותנים מוטיבציה לרוץ יותר ולתת יותר מאמץ. זה יתרון ב-100 אחוז. בלי קהל זה כבר יתרון לאורחים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי