הנבחרת עשויה לצאת לסקוטלנד ביום שישי, עדן שמיר על הכוונת

לאור הסגר הכללי והאפשרות שהספורט כולו יושבת עד יום ראשון הבא, המאמן וילי רוטנשטיינר יבקש להקדים את הטיסה ביומיים כדי להרוויח זמן נוסף עם שחקניו. קשר סטנדרד ליאז' עשוי לקבל זימון

(גודל טקסט)

ארבעה ימים לפני שוילי רוטנשטיינר יפרסם את סגל הנבחרת לפלייאוף יורו 2020 נגד סקוטלנד בעוד כשבועיים, ב-8.10 בגלאזגו, הבוקר (ראשון) תתכנס ההתאחדות לכדורגל כדי לקבל את החלטת הממשלה ומשרד הבריאות ל מתווה החדש והמאושר של חזרה לאימונים.

בסוף השבוע כבר היה נדמה שהאימונים בקבוצות ליגת העל והנבחרת יוכלו להתחדש מיד לאחר יום כיפור, משמע ביום שלישי, אבל היום עשוי להיקבע כי האימונים יאושרו רק החל מיום ראשון הבא, בסך הכל ארבעה ימים לפני המשחק הגורלי בסקוטלנד. לכן, רוטנשטיינר יבקש לאפשר את קיום האימונים עוד השבוע או אפילו להקדים את טיסת הנבחרת כבר ליום שישי, יומיים לפני התכנון המקורי כדי להרוויח עוד זמן אימונים ותרגול עם השחקנים על הדשא. הלגיונרים, יש לציין, יצטרפו בכל מקרה רק בתחילת השבוע הבא.

בנושא סגל השחקנים שיוזמנו, וילי רוטנשטיינר ואלון חזן יחליטו עליו רק ביום רביעי ואז הוא גם יפורסם. מי שמועמדותו נבחנת לקבל זימון הוא קשר קבוצת סטנדרד ליאז' הבלגית, עדן שמיר עליו סיפר רוטנשטיינר כי נעשים מעקבים מקצועיים אחריו במשחקים בהם הוא משותף בבלגיה וההחלטה לגביו תתקבל ביום הזימונים.

נראה כי לאחר שתתברר מצבת השחקנים הכשירים, בהם עילאי אלמקייס הפצוע והגעתם של דיע סבע וגדי קינדה שלא שוחררו למשחקים הקודמים נגד סקוטלנד וסלובקיה, כמו גם אם דן גלזר יוכל להיות מוזמן לאחר בדיקת קורונה שיעשה ביום רביעי, תתקבל ההחלטה בנושא עדן שמיר. בנוסף, רוטנשטיינר מבקש שמספר שחקנים, בהם השוער אריאל הרוש ושחקני קבוצות ליגת העל שלא משתתפות במפעלים האירופיים, יגיעו כבר ביום שלישי לאימונים במתחם בית הנבחרות בשפיים.

עדן שמיר
עדן שמיר | BRUNO FAHY/BELGA MAG/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי