לידיעת הנבחרת: הולאנד, אודגור, סורלות' וקינג בסגל לישראל

ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד | David Fitzgerald/Sportsfile via Getty Images

לקראת משחק הידידות באוסלו ב-11.11, נורבגיה הכריזה כי כוכבי דורטמונד, ריאל מדריד ולייפציג יתייצבו, גם קינג מבורנמות' והאוגה ממילאן יפגשו את החבורה של רוטנשטיינר בהכנה האחרונה למשחקי סיום ליגת האומות

(גודל טקסט)

במקום גמר פלייאוף יורו 2020, בעוד תשעה ימים (11.11) תערוך נבחרת ישראל משחק ידידות נגד נבחרת נורבגיה, שנכנעה לסרביה בחצי הגמר המקביל לישראל נגד סקוטלנד, והבוקר (שני) פורסם סגל היריבה של וילי רוטנשטיינר בשבוע הבא באוסלו – ובין הכוכבים נמצא גם ארלינג הולאנד.

נורבגיה, בהחלט אחת הנבחרות היותר מעניינות לשנים הבאות, תארח את ישראל בסגל מלא והמשמעות היא שבסגל שלה למשחק נכללים גם הכוכבים ארלינג הולאנד מבורוסיה דורטמונד, אלכסנדר סורלות' שאחרי עונת שיא בטרבזונספור הקיץ עבר לר.ב לייפציג וקשר ריאל מדריד מרטין אודגור, שהתאושש מפציעה שהשביתה אותו לאחרונה ושב לאימונים השבוע.

בנוסף, בסגל נמצא גם ג'ושוע קינג, חלוץ בורנמות' המצ'מפיונשיפ שעל אף מספר הצעות וחיזורים בין השאר ממנצ'סטר יונייטד, לא שוחרר מהדובדבנים ולפחות עד ינואר משחק בליגת המשנה, מורטן ת'ורסבי הצעיר שמשחק בסמפדוריה וינס פטר האוגה ממילאן שהחלים השבוע מקורונה.

ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד | Liam McBurney/PA Images via Getty Images

בנוסף למשחק נגד נורבגיה, ישראל תתארח בצ'כיה (15.11) ותארח את סקוטלנד (18.11) בשני משחקי סיום ליגת האומות והסגל של וילי רוטנשטיינר למפגשים יפורסם ביום שישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי