תפגוש את רונאלדו: הנבחרת תשחק מול פורטוגל ומונטנגרו ביוני

שחקני נבחרת ישראל | אודי ציטיאט

חניכיו של וילי רוטנשטיינר יפגשו למשחק ידידות את אלופת אירופה והפנומן ב-9.6 בליסבון, במשחק שיהווה את ההכנה האחרונה של הסלסאו לפני היורו. ארבעה ימים קודם לכן המונטנגרים יגיעו לארץ למשחק ידידות נוסף

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תקיים שני משחקי ידידות בחודש יוני הקרוב, טרם פתיחת טורניר היורו, אותו נראה מהבית. במשחק הראשון תארח ישראל את נבחרת מונטנגרו (5 ביוני) ולאחר מכן תצא למשחק (9 ביוני) בליסבון מול פורטוגל. המפגש עם ישראל צפוי להיות משחק ההכנה האחרון של אלופת אירופה וכריסטיאנו רונאלדו לקראת פתיחת המסע להגנה על התואר.

וילי רוטנשטיינר, מאמן הנבחרת, אמר: "נעשה הכל כדי להגיע למשחקי הידידות מול מונטנגרו ופורטוגל לאחר פתיחה מוצלחת של טורניר מוקדמות המונדיאל בחודש מרץ הקרוב. כל משחק שנבחרת ישראל עורכת, בטורניר רשמי או במפגש ידידות, עוזר לנו להתקדם. ברור שמשחק בליסבון מול אלופת אירופה, עם שחקנים מהטובים ביותר בעולם הוא מאתגר, אבל גם בו נשאף, כמו תמיד, להשיג תוצאה שתגרום לאוהדי נבחרת ישראל להמשיך להתגאות בה".

המשחק מול מונטנגרו (בה משחק פאטוס בצ'יראי) יהיה הראשון אי פעם בינה לבין נבחרת ישראל, בעוד מול פורטוגל יהיה זה המפגש השביעי. כזכור, הכחולים-לבנים והסלסאו הוגרלו יחד לאותו בית במוקדמות מונדיאל 2014, אז הן נפרדו ב-3:3 באצטדיון רמת גן (23 במרץ 2013) וסיימו ב-1:1 בז'וזה אלבלדה (11 באוקטובר 2013).

רונאלדו נאבק עם תומר חמד ברמת גן ב-2013 | JACK GUEZ/AFP via Getty Images
וילי רוטנשטיינר | ההתאחדות לכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי