גיא לוזון ערך אסיפה: "אני לא שוטר". שחקני הרכש עברו בבקרה

גיא לוזון
גיא לוזון | ספורט1

מכבי פתח תקווה תפתח את עונת החזרה שלה לליגת העל במשחק גביע הטוטו נגד חדרה, המאמן נאלץ לעסוק בבעיית איחורים מצד שחקניו ודיבר איתם על כך באימון. ינקו, אליהו, דיניז ורונן יערכו הופעות בכורה בקבוצה

(גודל טקסט)

לאחר עונה אחת בליגה הלאומית, מכבי פתח תקווה תחזור מחר (שבת, 19:50) לבמה המרכזית ותפתח את משחקיה במסגרת גביע הטוטו כשתארח את הפועל חדרה.

עוד לפני העניינים המקצועיים, המאמן גיא לוזון התמודד השבוע עם מספר איחורים של שחקנים לאימונים, מה שגרם לו לערוך שיחה: "תגיעו בזמן. אני לא שוטר", אמר להם. לקראת המשחק, כל שחקני הרכש עברו בבקרה התקציבית ויעמדו לרשותו של לוזון, מלבד הבוסני אסמיר סוליץ והגנאי אלביס סאקיי שעדיין מתאמנים בנפרד.

מבחינה מקצועית השוער אריק ינקו, המגנים מוחמד הינדי ויינון אליהו, הבלם מרכוס דיניז ושחקן ההתקפה רוי רונן יערכו מחר הופעת בכורה בהרכב של לוזון, כאשר איתן אזולאי הצעיר יפתח בקישור האחורי לצידו של מוחמד סרסור. בחלק הקדמי יוצבו ליאל עבדה, רוי רונן ואור אינברום שצפוי לפתוח בחוד.

לאחר האימון המסכם אמר גיא לוזון: "אנחנו מצפים לשריקת פתיחת העונה מחר ולמשחק מול הפועל חדרה, משחק שמבשר רשמית על חזרתנו לליגת העל. התחזקנו במספר שחקנים חדשים ועדיין מצויים בשלבי הבנייה כאשר חסרים לנו מספר שחקנים בודדים להשלמת הפאזל. בכל מקרה אנחנו נגיע מחר דרוכים וממוקדים בשאיפה לפתוח את העונה ברגל ימין עם ניצחון".

הרכב משוער: אריק ינקו, יינון אליהו, מרכוס דיניז, אור בלוריאן, מוחמד הינדי, מוחמד סרסור, איתן אזולאי, ארד בר, ליאל עבדה, רוי רונן ואור אינברום.

מרקוס דיניז
מרקוס דיניז | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי