ברשצקי ואוטין לא עברו בבקרה, לואנדרסון יחתום

מוטי ברשצקי. מתי סכנין תעבור בבקרה? | בני סכנין

שני שחקני הרכש החדשים של בני סכנין לא ישותפו במשחק הראשון של גביע הטוטו מול הפועל חיפה בראשון. הקשר הברזילאי ינחת ויחתום, כמו גם הנריקס. עותמאן, גנטוס ובשיר בספק, מידו בדארנה מועמד

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

אחרי עונה אחת בליגה הלאומית, בני סכנין תחגוג מחר (ראשון) רשמית את החזרה לליגת העל, כאשר תתארח אצל הפועל חיפה ב-20:00 למשחק במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו.

במועדון מקווים להוכיח שלמדו מטעויות העבר, והעונה ינסו לעבוד בסבלנות רבה – משמע לא לפטר שישה מאמנים, כפי שעשו בעונת הירידה לפני שנתיים. המאמן אלדד שביט ממשיך בבניית הסגל, ובקרוב יחתום רשמית הבלם אוסוולדו הנריקס, שכבר נמצא בישראל, כמו גם החלוץ אמרי וולשמן. השניים נמצאים בבידוד כרגע.

הקשר לואנדרסון, ינחת בישראל וצפוי לחתום גם הוא בקרוב בקבוצה. הברזילאי שיחק העונה בקבוצת נאוטיקה מהליגה השנייה במולדתו וכעת יהיה חלק מחוליית מרכז השדה של אלדד שביט. לואנדרסון למעשה יהיה הזר הרביעי ביחד עם איקוום אוטין, אוסלבדו הנריקס ואמרי וולשמן. שביט התייחס לרכש ואמר: "הנריקס הוא בלם מנוסה ששיחק בקבוצות טובות בברזיל. הוא הגיע ללא כושר גופני אבל זה כבר התפקיד שלנו ונקווה שהוא יצטרף בשבוע הבא לאימוני הקבוצה לאחר תקופת הבידוד. לואנדרסון הוא שחקן מצוין והמטרה לצרף זר נוסף ומעבר לכך נמתין ומכיוון שיש מועד ההעברות עד חודש אוקטובר אז לא נמהר ואם נחליט שצריך חיזוק אז לא נהסס לצרף עוד שחקנים".

אלדד שביט | מאור אלקסלסי

לגבי תקופת ההכנה אמר המאמן: "אנחנו נמצאים בתקופת הכנה מאתגרת ביחס לשנים האחרונות ובעיקר שונה גם מבחינת מחנה האימונים ולכן צירוף הזרים אצלנו הוא מהותי כי עלינו רק עם זר אחד מלאומית ונצרף עוד ארבעה זרים. גם הגעתם של הזרים לוקח זמן בגלל הבידוד והחתימות בבקרה התקציבית וזה מקשה על ההכנה ודורש אקסטרה נוסף".

לקראת הפועל חיפה: "זה משחק רשמי ראשון בגביע הטוטו ונהיה בעיקר עם הסגל מהעונה שעברה כאשר הישראלים החדשים והזרים לא יוכל ליטול חלק ובעייני זה לא מבחן עבורנו אלא עוד מקצה גופני".

אוטין ומוטי ברשצקי עדיין לא עברו בבקרה התקציבית, ייעדרו וייצפו במשחק מהיציע. מעבר לכך, לקבוצה ישנם גם מספר שחקנים פצועים כמו הבלם מארון גנטוס, המגן עלי עותמאן והקשר בהג'ת בשיר. שלושתם נמצאים בספק לעת עתה, ולאחר האימון המסכם יוחלט אם ייקחו חלק במשחק.

איקוום אוטין
איקוום אוטין | בני סכנין

במקביל, בקבוצה מחפשים עוד שני זרים ושני ישראלים, כאשר אחר מהם עשוי להיות מידו בדארנה. החלוץ בן ה-24 שיחק בעונה הקודמת בווינטרטור מהליגה השווייצרית השנייה, ולאחרונה עורר עניין אצל מספר קבוצות בליגת העל. בסכנין ינסו להגיע עמו לסיכום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי