ואן לוון: "עדיין לא סיימנו לבנות את הקבוצה, אופטימיים לקראת ליגת האלופות"

ההולנדי שעמד על הקווים של מכבי תל אביב, דיבר לאחר ה-0:2 על ב"ש באלוף האלופים: "הצעד הראשון הוא תמיד חשוב, יש כאן קבוצה צעירה וטובה". אבוקסיס: "אי אפשר לקחת כלום מהמשחק הזה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הוכיחה שגם ללא מאמן קבוע היא עדיין המועמדת הבכירה לזכות בתואר האליפות. הערב (שבת) תחת המנהל המקצועי של מחלקת הנוער פטריק ואן לוון, ועם הרכב משני החבורה בצהוב השיגה 0:2 נגד הפועל באר שבע במשחק הראשון בטדי במסגרת אלוף האלופים נראה שהגומלין בטדי ישמש לפרוטוקול בלבד.

ואן לוון אמר בסיום: "זו הייתה מתנת יום הולדת עבורי ללא ספק. אני חושב שהצעד הראשון הוא תמיד חשוב למוטיבציה למשחק הבאים, רואים שיש יכולת טובה אחרי שלושה שבועות של אימונים ואנחנו מרוצים".

איזו קבוצה המאמן החדש יקבל: "ברגע שהמאמן יגיע כולם ייראו, אבל זו קבוצה צעירה ואני חושב שהקבוצה עדיין לא מוכנה. אבל אנחנו בוחנים את השחקנים הצעירים ורואים מי יכול להתאים. ככל שישתלבו יותר שחקנים זו תהיה תחושה טובה עבורנו".

אתם תהיו מוכנים למשחק של מוקדמות ליגת האלופות: "אנחנו עדיין לא סיימנו לבנות את הקבוצה ויש לנו עוד שבועיים בשביל המשימה הזאת ואני בטוח שתהיה קבוצה יותר טובה למוקדמות ליגת האלופות".

לואי טאהא ודן גלזר | דני מרון

דן גלזר הוסיף: "קודם כל משחק ראשון של העונה מאוד מרגש, עשינו תוצמאה טובה. אני שמח מאוד גם על התוצאה וגם על היכולת. מכבי תל אביב זה מועדון ענק והוא תמיד יהיה מוכן בכל צורה, גם שחקן שחזר מהשאלה וגם שחקן שעולה מהנוער צריך להיות מוכן לכל משימה. האם הקבוצה מוכנה? כמובן, אנחנו נצטרך לעשות את ההתאמות אבל אני עדיין חושב שאנחנו מספיק טובים כדי לעבור את הסיבוב הראשון".

כבר התחלת ללמוד יוונית לקראת בואו של המאמן: "כל עוד לא תצא הודעה רשמית אנחנו עם המאמן הנוכחי, אנחנו לא יודעים שום דבר".

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע, אמר מנגד: "אי אפשר לקחת כלום מהמשחק הזה. אין הרבה דברים טובים בעיקר מהמחצית הראשונה שהייתה נוראית. אני חושב שבמחצית השנייה פתחנו טוב עם המחליפים הצעירים שהוסיפו אבל אז הגיע האדום".

"לא הייתה לנו הכנה אמיתית בגלל גמר הגביע, ההגנה היא לא הכנה אבל אין את מי להאשים. ננסה לקחת כמה דקות טובות מהמשחק הזה ויש הרבה מה לתקן. אנחנו נעשה את זה תוך כדי המשחקים של גביע הטוטו והסופר קאפ. בשביל להגיע לאירופה למשחק הראשון מוכנים. אי אפשר להאשים אף אחד אבל זה המצב".

אנחנו נתנהל לפי המציאות הכלכלית של המועדון, צירפנו את סלליך ואת החלוץ שיגיע בקרוב אני מקווה שנצליח לצרף עוד שחקנים טובים. יש כאן בסיס של שחקנים לא רעים שיכולים לעשות התקדמות נוספת השנה. הקבוצה הייתה צריכה ריענון מקצועי וגם כלכלי. צריך באמת להמשיך, אני חושב שאפשר לעשות כאן קבוצה טובה".

על הנבחרת: "זה מאחורינו חבר'ה. התקשורת עשתה יותר ממה שזה, אני מתרכז בבאר שבע".

יוסי אבוקסיס | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי