אכזבה בהפועל חיפה, כץ: "נראה שהשחקנים באו למשחק אימון"

וויליאם אגאדה
וויליאם אגאדה | מאור אלקסלסי

לאחר ההפסד 2:0 לבני סכנין במחזור הפתיחה של גביע הטוטו, האדומים-שחורים מבינים שהמהפכה הקטנה שנעשתה בקיץ תספיק. הבעלים: "קיוויתי שימשיכו את היכולת הטובה מהפלייאוף העליון בעונה שעברה". אגאדה אכזב בבכורה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בהפועל חיפה קיוו לפתוח את עונת 2020/21 היכן שקודמתה הסתיימה, כאשר האדומים-שחורים הרשימו במספר משחקים בפלייאוף העליון. לצערו של המאמן חיים סילבס, החניכים שלו נוצחו אתמול (ראשון) 2:0 על ידי בני סכנין במשחק הפתיחה של גביע הטוטו, והמשחק הראשון גרם לאכזבה גדולה בכרמל. האם המהפכה שנעשתה לא תספיק?

סילבס עלה למשחק בהרכב חסר, כשהוא ללא ארבעה שחקני רכש – רז שטיין, תומר אלטמן, עידו לוי ורז נחמיאס, שטרם עברו בבקרה התקציבית. במועדון מקווים כי העניין יסודר עד המשחק הבא מול קריית שמונה ביום רביעי הקרוב. וויליאם אגאדה שיחק כנבחן אך לא הרשים במשחק הבכורה שלו. דור מלול נעדר בגלל פציעה.

מי שהתאכזב מאוד מהתצוגה של הקבוצה הוא הבעלים יואב כץ, שאמר לאחר המשחק: "זה לא היה משחק טוב שלנו. קיוויתי שאחרי פלייאוף עליון טוב אז נמשיך ביכולת של סיום העונה אבל זה קרה. בעיניי זה לא קשור לבעיות מול הבקרה התקציבית כי היינו צריכים לשחק הרבה יותר טוב. נראה שהשחקנים באו למשחק אימון ולא לגביע הטוטו".

חיים סילבס
חיים סילבס | מאור אלקסלסי

בנוסף, הבעלים ממשיך בשיחות מול הנהלת החשבונות של המועדון, בכדי לבחון את הנתונים שהביאו לדרישה של לקיצוץ 15% נוספים משכר השחקנים: "הנושא עדיין בבדיקה אבל נראה כי נעשתה טעות ואם יהיה קיצוץ נוסף אז הוא יהיה מזערי. השחקנים שמחזיקים בחוזה מהעונה שעברה יצטרכו לקצץ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי