בק"ש לא מתרגשים מההפסד: "הבטחנו קבוצה אטרקטיבית וכך יהיה"

הצפוניים היו מעודדים מהיכולת של מספר שחקנים ב-1:0 נגד מכבי חיפה. "שיחקנו רק משחק אימון אחד", אמר שחקן. הקפטן נחמיאס: "יש הרבה דברים טובים לקחת מהמשחק". אנסה יחזור לישראל ויכנס לבידוד

(גודל טקסט)

בקריית שמונה לא מתרגשים ממשחק הפתיחה של העונה, שנגמר אתמול (ראשון) בהפסד 1:0 למכבי חיפה בבית. "זה היה עוד משחק הכנה לליגה. שיחקנו רק משחק אימון אחד ואף אחד כאן לא חושב על נקודות" אמר שחקן בקבוצה. גם בגזרת הצוות המקצועי לא לקחו קשה את ההפסד, ואף שיבחו חלק מהשחקנים הצעירים – כמו ידין לוגסי ועבדאללה חליחל – והביעו שביעות רצון משחקני הרכש החדשים.

לאחר המשחק, קפטן הצפוניים עידן נחמיאס סיפר: "אני לא אוהב להפסיד ואין אחד בקבוצה שלנו שאוהב להפסיד. אבל יש הרבה דברים טובים שאפשר לקחת מהמשחק הזה, והרבה שחקנים צעירים ששותפו. הפנים כעת למשחק הבא". ביום רביעי הקרוב תשחק הקבוצה של קובי רפואה מגד הפועל חיפה.

מבין השמות שכבר אתמול עלו בהרכב של רפואה היו המגן דור אלו, שהגיע הקיץ לאחר עונה בבני יהודה. בנוסף, החלוץ לוסיו פתח בחוד, כאשר אדריאן רוצ'ט, רועי קהת וגם אופיר מזרחי רשמו בכורה מחודשת במדים של ק"ש. מי שלא שיחק הוא יוג'ין אנסה, שרק אמש חתם במועדון הצפוני.

אדריאן רוצ'ט | שלומי טובה

בקריית שמונה סיפרו שהמו"מ מולו היה קצר מאוד, ולמעשה תוך יממה אחת כבר חתם. הגנאי נמצא בימים אלו בביקור מולדת ומחכה לקבל את הוויזה בכדי להמריא לישראל ולהתחיל בתהליך הבידוד כפי שנדרשים כל השחקנים הזרים שמגיעים לישראל. "שרצקי ורפואה הבטיחו קבוצה אטרקטיבית בסיום העונה שעברה וכך יהיה בעונה הקרובה" אמרו בקריית שמונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי