תחושת פספוס בחדרה: "היינו טובים והפסדנו". שיימן מועמד

הקבוצה של מימר עדיין ללא ניצחון בשלושת משחקיה העונה. במועדון ניחמו את פלקושצ'נקו שהיה שפוף לאחר החמצת הפנדל. בקבוצה התנחמו: "מזל שזה קורה בגביע הטוטו ולא בליגה". גוזלן: "מאמין בעצמי". מגן ק"ש מבוקש

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

בתום שלושה משחקים בגביע הטוטו, הפועל חדרה של שרון מימר עדיין לא הצליחה להשיג ניצחון בכורה. אתמול (שבת) היא נכנעה 1:0 למכבי נתניה, אך במועדון היו רגשות מעורבים שכן היו מרוצים מהיכולת שהפגינה הקבוצה. "היינו יותר טובים והפסדנו. יש משחקים כאלה והמזל שלנו הוא שזה הגיע בגביע הטוטו ולא בליגה" אמרו בחדרה לאחר המשחק.

מי שנראה מאוכזב יותר מאחרים היה הקשר מקסים פלקושצ'נקו שהחמיץ פנדל. לאחר המשחק זכה הקשר לשיחות עידוד מהצוות המקצועי ומראשי המועדון. שחקן נוסף שזכה למחמאות היה החלוץ שובל גוזלן שפתח לראשונה בהרכב הקבוצה.

גוזלן אמר לאחר המשחק: "אם היינו מנצחים אז לבטח אף אחד לא היה מופתע. הגענו למספר מצבים ואף בעטנו פנדל אבל זה לא נכנס". החלוץ התייחס לחזרתו למגרשים ולמטרות בעונה הקרובה ואמר: "הגעתי אחרי פציעה ארוכה ועונה לא פשוטה ואני מנסה לחזור לכושר ולצבור ביטחון. אני מאמין בעצמי. הגעתי למקום שנותן לי הרבה ביטחון ואני מקווה שנראה בקרוב את שובל שכבש בעבר".

לסיום החלוץ שנדבק בעבר בקורונה והחלום התייחס למצב החדש: "המצב לא קל ואי אפשר לדעת מה יהיה בעתיד. אי אפשר לזלזל בזה וצריך לשמור על ההנחיות ונחכה לאנשים שמקבלים את ההחלטות".

שמואל שיימן
שמואל שיימן. מבוקש | אריאל שלום

בינתיים, בחדרה עוד רוצים להתחזק במגן שמאלי נוסף ומעבר לאופק נדיר עלה גם שמו של שמואל שיימן. האחרון שיחק בעונה האחרונה בהפועל קריית שמונה שם מחזיק בחוזה לעונה נוספת אך אינו בתוכניות של קובי רפואה ובחדרה בוחנים אופציה לצרפו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי