מקורב לעוואד: "מכבי חיפה צריכה לכבד את רצונו לעזוב לאירופה"

מוחמד עוואד | מאור אלקסלסי

החלוץ נותר מחוץ לסגל ב-0:1 על הפועל חיפה ובעוד המועדון מעוניין שיחתום על חוזה חדש, אלאך מקווה להעבירו להולנד. בקאלי, נשיא סטיאווה: "מי שרוצה את פלאניץ' יצטרך לשלם לי 10 מיליון יורו"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה נרשמה שמחה גדולה אתמול (ראשון) לאחר הניצחון 0:1 על הפועל חיפה בדרבי, אך בשורות הירוקים יודעים היטב שהיכולת שהציגו לא הייתה מספיק טובה ושדרוש שיפור משמעותי כדי להיאבק בצמרת ליגת העל בעונה הקרובה.

עוד לפני שריקת הפתיחה ניתן היה לראות את מוחמד עוואד יושב ביציע על אזרחי, לאחר שהמאמן ברק בכר החליט להשאירו מחוץ לסגל. רק בסיום המשחק המאמן אישר שהחלוץ בוחן הצעות מאירופה ושבשלב זה הוא אינו מאריך את חוזהו במועדון, שייגמר בתום עונת 2020/21, משמע שבינואר הוא יוכל לחתום בקבוצה חדשה ולעזוב ללא תמורה, כל זאת בניגוד לרצונם של החיפאים שמעוניינים שיחתום לפחות לעונה נוספת.

בסרטון: מכבי חיפה מנצחת בדרבי

בסביבתו של עוואד ציינו כי ישנה התעניינות מצד קבוצות מאוסטריה ומהולנד. "מכבי חיפה צריכה לכבד את רצונו של השחקן והוא רוצה לצאת לאירופה", אמרו מקורבים לחלוץ. המנהל המקצועי לשעבר של הקבוצה מהכרמל, מוחמד אלאך, מנהל בימים אלו את וואלבייק ההולנדית וכעת עוקב אחר ההתפתחויות, כשהוא עצמו היה שמח לצרף את השחקן.

מוחמד עוואד | מאור אלקסלסי

בכל הקשור למשחק אתמול, במועדון הבהירו: "אין שום דבר לקחת מהדרבי הזה פרט לניצחון. אנחנו צריכים להשתפר באופן מידי כי זה יכול שלא להספיק למשחק במסגרת האירופית". בכר חזר במשחק על השיטה וההרכב שאפיינו את העונה שעברה של מכבי חיפה, אבל היכולת לא הייתה זהה, במיוחד במחצית הראשונה.

למרות שהתאמן לגמרי ויכול היה לקחת חלק במשחק, הקפטן נטע לביא נותר אתמול מחוץ לסגל בשל רגישות שחש בשריר התאומים, בו נפצע במהלך משחק אמצע השבוע נגד בני סכנין. הצוות המקצועי החליט שלא לסכנו לקראת ז'לז'ניצ'אר במוקדמות הליגה האירפית.

בשל חסרונו של לביא, מי שקיבל את סרט הקפטן היה דווקא צ'רון שרי ההולנדי. במועדון הסבירו כי בכר ניסה לתת לקשר כמה שיותר ביטחון, בתקווה שיראה את היכולות הנהדרות שהציג אשתקד, בעונתו הראשונה בכדורגל הישראלי.

ברק בכר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי