כץ: "מאכזב להפסיד דרבי, אבל היה שיפור". בוריץ' זומן לנבחרת

לאחר ה-1:0 למכבי חיפה, בעלי הפועל חיפה סיפר: "קיבלנו שער מטעות של דור מלול, אבל הוא היה במשחק טוב". הבלם עידו לוי שערך בכורה בהרכב: "כשעמדנו טוב הם לא הגיעו למצב אחד". השוער ייצא לבוסניה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הרגשות היו מעורבים בהפועל חיפה לאחר ההפסד 1:0 למכבי חיפה בדרבי הראשון לעונת 2020/21. מצד אחד, במועדון כאבו את ההפסד במשחק היוקרתי של העיר והאוהדים, כשבמחצית השנייה הקבוצה הציגה יכולת פושרת מאוד וספגה את השער המכריע. מן העבר השני, בקבוצה מרוצים מהיכולת במחצית הראשונה ובטוחים כי שיפור נוסף יביא לתוצאות טובות יותר במשחקי הליגה.

לאחר המשחק, הבעלים יואב כץ סיפר: "מאוכזב מההפסד במשחק הדרבי אבל ראינו שיפור נוסף, במיוחד במחצית הראשונה. לצערי, בחצי השני הכושר הגופני שלנו נגמר, וקיבלנו שער מטעות של דור מלול למרות שהוא היה במשחק טוב. אני מאמין שנשתפר בהמשך".

כץ אמור לשוחח עם סילבס בנושא הרכש ונראה כי הם יבחנו אופציה לצרף לסגל חלוץ נוסף, כאשר גם מהראן לאלה וגם בן אז'ובל עשויים לחתום. כידוע, אז'ובל נבחן בקבוצה בימים האחרונים. עם זאת, הבעלים הסביר לאחרונה כי הוא מעוניין לבחון את המתווה התקציבי שסוכם בין מנהלת הליגה למשרד האוצר ורק לאחר מכן יחליט האם לצרף שחקן חדש.

אגב, הבוקר פורסם סגל נבחרת בוסניה לקראת משחקי ליגת האומות בתחילת חודש ספטמבר נגד איטליה ופולין ובסכל נכלל גם השוער יסמין בוריץ', שיתמודד על אפודת השוער הראשון מול אסמיר בגוביץ' (מילאן) ואיברהים סחיץ' (קוניאספור).

בן אז'ובל
בן אז'ובל | דני מרון

מי שציין אתמול הופעת בכורה בהרכב של חיים סילבס הוא הבלם עידו לוי, שהיה מרוצה מהמשחק שסיפק: "זה היה המשחק השני שלי העונה וראשון ב-11. מרוצה מההופעה שלי אבל פחות מהתוצאה. רצינו לנצח את המשחק הזה".

הבלם הוסיף: "היינו טובים במחצית הראשונה, כאשר עמדנו טוב והם לא הגיעו לשום מצב. הייתה חסרה לנו איכות ונשפר את זה".

הופעות הקבוצה בגביע הטוטו: "לא רצינו להיאבק על המקום האחרון בגביע הטוטו, אבל הדבר האמיתי זאת הליגה והמשחק מול בית"ר ירושלים, ולשם נגיע בכל הכוח".

עידו לוי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי