שחקן במכבי ת"א: "דן ביטון הולך לתת עונה חלומית"

בקבוצה מזהים מנהיגות מצד הקשר שרק נחת ("בגיל 25, הוא כבר מוביל את הצעירים שלנו"). אחרי טראומות סודובה וסרפסבורג בעידן איביץ', דוניס מבין שיש לו מה למכור. רוב ההרכב שפתח מול ריגה יעלה גם בליטא

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במכבי תל אביב יכולים להיות מרוצים: הקבוצה זכתה אתמול (שבת) בפעם השביעית בתולדותיה בגביע הטוטו, אבל גולת הכותרת היא מה שקרה על כר הדשא: לא מעט שחקנים צעירים, חלק מתאמן במסגרת נערים א', נותנים מעט תקווה למועדון לקראת ההמשך.

דניאל פרץ, עידו שחר, בר כהן, רונן חנצ'יס והמחליף דור תורג'מן אמורים לקבל הזדמנויות גם בהמשך, אבל מעל הצעירים, נראה כי שחקן אחד בלט ויהפוך להיות פקטור משמעותי בכדורגל הישראלי בעונה הקרובה. 
"בגיל 25, דן ביטון עושה רושם שהוא הולך לתת עונה חלומית. הוא מוביל את הצעירים שלנו, אפשר לראות באיזה כושר הוא הגיע למשחק. דוניס הולך להשתמש בו לא מעט", אמר אחד השחקנים בסיום. "השער בסיום הוא רק חותמת, הוא עוד יגיע רחוק. באר שבע עשתה טעות כששיחררה אותו לאשדוד בזמנו". 

ביטון אמר הלילה: "קיבלו אותי כאן בצורה מדהימה. כיף לבוא לאימונים. אני לא מסתכל על עם הבקעתי או לא, העיקר שהקבוצה ניצחה. אני גאה בכל החברים. אושר גדול".

דן ביטון | מאור אלקסלסי

בשל הזכייה, מכבי תל אביב תקבל 760 אלף שקל – הסכום שהובטח לזוכה בגביע, אחרי שהעפילה אליו אוטומטית מכורח הזכייה באלוף האלופים. כעת הפנים של הקבוצה הם ליום רביעי, למשחק מול סודובה (18:55, ישיר בספורט1). שנה ועוד שבוע עברו מאז משחק הגומלין מול הליטאים, שבו הורחק יונתן כהן והמועדון עף בפעם השניה ברציפות מאירופה. ניצחון של גאורגיוס דוניס ישכיח גם את הטראומה מהעונה הראשונה של איביץ', מול סארפסבורג הנורבגית.

"איביץ' היה מאמן ענק, אבל הפעם אנחנו רוצים להתקדם גם באירופה. אולי אם נעבור את סודובה, יפסיקו עם ההשוואות בניהם. זה לא נכון אחרי כמה ימים שהוא נמצא כאן", אמר שחקן אחר אתמול.

מחר תגביר הקבוצה את ההכנות לקראת המשחק וכבר ביום שלישי מצפה לה האימון המסכם. דוניס שמר על רוב ההרכב רענן, כך שרוב ההרכב שפתח מול ריגה יפתח שוב, כשייתכן שינוי מינורי ב-11 שלו, כשיונתן כהן שישוב מהרחקה עשוי לפתוח.

יונתן כהן | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי