זנטי הגיע להסדר עם בני יהודה, זובאס חתם בדמירספור

אמיליוס זובאס | הטוויטר הרשמי של אדנה דרמיספור

הקשר שקיצץ, שותף לראשונה העונה ואף כבש ב-1:2 על כפ"ס, אמור להמשיך. השוער עבר לליגה השנייה בטורקיה, ניראון הודה על ההזדמנות לשמש כשוער הבכיר. זריהן מתח את שריר הירך האחורי, נחמיה מועמד

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה רשמה אתמול (ראשון) ניצחון שני ברציפות, כשביצעה מהפך וגברה 1:2 על הפועל כפר סבא במשחקי הדירוג של גביע הטוטו. בכך, הקבוצה סיימה שביעית במפעל וזכתה במענק של 420 אלף שקלים, 50 אלף יותר ממה שהייתה מקבלת אם הייתה מפסידה.

במועדון מרוצים מהיכולת בשני המשחקים האחרונים לקראת הדבר האמיתי, הליגה, שתחל ביום שבת, כשבני יהודה תגיע לאצטדיון דוחא למפגש מול בני סכנין. המאמן אלישע לוי המשיך במערך שלושת הבלמים שהביא לו את ה-0:3 על הפועל תל אביב במשחק הקודם, וזה שוב השתלם לו. במחצית הראשונה היכולת הייתה לא רעה אך הקבוצה נקלעה לפיגור, ובחצי השני התבצע המהפך, הרבה בזכות החילופים שהכניסו הרבה רוח במשחק – דור ג'אן, פדרו קמפוס, אריאל לזמי ועמית זנטי.

השניים האחרונים הצליחו גם למצוא את הרשת, ולגבי זנטי, זו הייתה הופעתו הראשונה העונה סוף סוף והוא נכנס טוב לעניינים. כזכור, השחקן סירב לקצץ את חוזהו ועל כן התאמן בצד והיה אמור לעזוב, אך לאחר שנפלה ההצעה מעירוני קריית שמונה הוא הגיע להסדר עם המועדון, חזר לכר הדשא ואמור להמשיך.

עמית זנטי, אריאל לזמי, אור דסה |

הרכש החדש, ניב זריהן, פתח בהרכב ושוב הרשים, אך לצערו נפצע ונאלץ להתחלף בדקה ה-44 על ידי דור ג'אן. השחקן סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, ובבני יהודה מקווים שלא מדובר במשהו רציני ושיהיה כשיר לסכנין בשבת. כרגע הוא מוגדר בספק, ובהמשך היום העניין יתברר בצורה טובה יותר. יוסיף מוסא, שהיה טוב מאוד מול הפועל ת"א, הציג הפעם יכולת חלשה, הוחלף במחצית וניכר שהוא מתקשה לשחק כ-50/50.

בנושא אחר, אמיליוס זובאס, ששימש כשוער הקבוצה בארבע השנים האחרונות והוביל את המועדון לזכייה בשני גביעי מדינה, חתם היום רשמית באדנה דמירספור, שסיימה במקום השלישי בעונה הקודמת בליגה הטורקית השנייה, ויחד הם ינסו להעפיל לליגה הבכירה. הליטאי הצטרף בחוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת.

במועדון עדיין מחפשים חיזוק בעמדת הבלם, וטל כחילה עדיין על הפרק. השחקן שוחרר לאחרונה רשמית מאטרומיטוס היוונית ומעורר עניין מצד מספר קבוצות בליגת העל, אך הוא שואף לשחק בעונה הבאה כשחקן הרכב – דבר שלא מובטח לו בבני יהודה. שם נוסף שעלה כמועמד הוא צליל נחמיה, אשר שיחק בעונה הקודמת במכבי נתניה.

צליל נחמיה
צליל נחמיה | אריאל שלום

הקבוצה החתימה אתמול את ברק לוי, שיתחרה על אפודת השוער הראשון יחד עם עומר ניראון, אך במועדון התקבלה החלטה לתת את הצ'אנס בין הקורות לשחקן הבית. אתמול ניראון היה מצוין, ודיבר בסיום המשחק על ההחלטה לתת לו את המפתחות העונה: "עד עכשיו הלך לי בסדר גמור. אני רוצה להודות לצוות המקצועי, להנהלה ולכל המועדון הזה, שנתן לי את ההזדמנות להחליף שוער גדול כמו אמיליוס זובאס שהיה פה לפניי. זה כיף גדול, אני מקווה להחזיר על המגרש".

עוד הוסיף השוער בן ה-19: "אני חושב שבכל משחקי ההכנה בגביע הטוטו שיחקנו טוב, למעט המחצית השנייה מול מ.ס אשדוד. הקבוצה נראית מוכנה, אנחנו רצים יפה כבר כמה משחקים. אתמול השגנו עוד ניצחון למרות שהיינו בפיגור ואנחנו כבר עם הפנים לליגה".

עומר ניראון | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי