ק"ש מחכה להחלטת מכבי חיפה לגבי טורה: "נגיע מוכנים לליגה"

קובי רפואה
קובי רפואה | מאור אלקסלסי

במועדון מרוצים מהניצחון הראשון העונה ומקווים לניצחון נוסף מול מ.ס אשדוד במחזור הפתיחה: "ליגת העל קשה יותר", הודה לוסיו שכבש ובישל. אלקסלסי עשוי להצטרף כשוער שני, הירוקים טרם השיבו לפנייה בנוגע לקשר

(גודל טקסט)

שביעות רצון גדולה בהפועל קריית שמונה לאחר הניצחון הראשון של העונה, 0:2 על מ.ס אשדוד במסגרת משחקי הדירוג בגביע הטוטו. המאמן קובי רפואה קיווה להשיג שלוש נקודות ראשונות, גם בידיעה שבשבת מצפה לו משחק נוסף מול אשדוד במסגרת הליגה וניצחון יאפשר לשחקניו לשאוב ביטחון ולהגיע במורל גבוה למחזור פתיחת העונה.

"ראינו הרבה דברים שצריכים שיפור ונעבוד על זה" אמר לאחר המשחק רפואה הוסיף: "בכל מקרה, נגיע מוכנים לליגה". מי שזכה למחמאות היה החלוץ הברזילאי, לוסיו שהיה מעורב במספר רב של התקפות הקבוצה וסיים עם שער ובישול.

לאחר המשחק אמר לוסיו: "הליגה תהיה קשה יותר ונצטרך לעבוד קשה כדי לנצח, אבל אני חושב שיש לנו קבוצה טובה". לוסיו מקווה שכבר בקרוב יקבל חיזוק בחלק ההתקפי, כאשר מוחמד שכר יהיה כשיר לליגה ואילו יוג'ין אנסה ייצא מהבידוד ויעמוד לרשותו של קובי רפואה במשחקי הליגה.

בנוסף בקבוצה רוצים להתחזק בשחקן קישור נוסף ופנו לקשר מכבי חיפה סאקו טורה, אבל הירוקים טרם החליטו אם להשאילו לעונה נוספת או להשאירו בסגל.

סאקו טורה, ארנסט מאבוקה | מאור אלקסלסי

עמדה נוספת שמעניינת את ראשי המועדון היא עמדת השוער השני ושם רוצים את גולן אלקסלסי. האחרון הושאל העונה ממכבי נתניה להפועל עפולה ועזר לקבוצה מבירת העמק לשרוד בליגה הלאומית וכעת עשוי לשמש כשוער שני בקריית שמונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי