ג'וקוביץ' הפסיד בקרב על הארד, זהב לבנצ'יץ' בנשים

נובאק ג'וקוביץ' | TIZIANA FABI/AFP via Getty Images

הסרבי יעזוב את טוקיו ללא מדליה אחרי שהפסיד לקרניו בוסטה הספרדי ופרש מהקרב על הארד בזוגות המעורבים. השוויצרית זכתה אחרי ניצחון על וונדרוסובה, ארד לסביטולינה. וגם: דרמה גדולה בקרד על הארד בזוגות נשים

(גודל טקסט)

נובאק ג'וקוביץ' הגיע לטוקיו בתקווה להשלים שנה מושלמת ולזכות בגולדן סלאם (מדליית זהב אולימפית לצד ארבעת הגרנד סלאמים), אך החלום הזה התפנץ אמש כשהפסיד לסשה זברב. היום, במשחק על מדליית הארד, המשיך המדורג ראשון בעולם לאכזב והפסיד לפבלו קרניו בוסטה 6:4, 6:7 (6), 6:3

ג'וקוביץ' הצליח לחזור לעניינים בסט השני, הציל נקודת משחק וניצח את שובר השוויון, אך במערכה השלישית הספרדי המדורג שישי בטורניר שוב הציג עליונות ושייט לניצחון מרשים. הסרבי נותר עם מדליה אולימפית אחת בלבד: ארד ב-2008. כשעה לאחר ההפסד, החליטו הוא וזוגתו הסרבית נינה סטויאנוביץ' לא להשתתף בגמר הזוגות המעורבים, ועל כן מדליית הארד הלכה לאשלי בארטי וג'ון פירס האוסטרלים.

אצל הנשים בלינדה בנצ'יץ' זכתה במדליית הזהב במה שהפך להישג השיא בקריירה שלה. הטניסאית בת ה-24, שמדורגת 12 בעולם, ניצחה את מרקטה וונדרושובה הצ'כית 5:7, 6:2, 3:6 וחגגה את התואר הגדול ביותר בו זכתה. זה הזהב השלישי של שוויץ בטורנירי טניס אולימפיים. מארק רוסה זכה ראשון בטורניר הגברים בברצלונה 1992, ורוג'ר פדרר וסטן ואוורינקה זכו בבייג'ינג 2008.

אלינה סביטולינה (6 בעולם) הצליחה לחזור מפיגור מערכה ושבירה ל-6:1, 6:7 (5), 4:6 מול אלנה ריבאקינה הקזחית (20) בעולם וזכתה במדליית הארד. זו המדליה הראשונה של הטניסאית האוקראינית והיא זוכה במדליה החמישית עבור אוקראינה במשחקים האולימפיים בטוקיו. מדובר בהיסטוריה עבור אוקראינה, לה זו המדליה הראשונה אי פעם בטניס.

בלינדה בנצ'יץ' | Naomi Baker/Getty Images

דרמת ענק נרשמה במשחק על הארד גם בטורניר הזוגות, כשצמד הברזילאיות לורה פיגוסי ולואיסה סטפני הצילו ארבע נקודות משחק וחזרו מפיגור 9:5 בשובר השוויון של המערכה השלישית, כדי לנצח את אלנה וסנינה ו-ורוינקה קודרמטובה 6:4, 4:6 9:11.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי