לראשונה באליפות ישראל: זוג מעורב של שייטים התחרה בדגם ה-470

טל שדה, נועה לסרי | איגוד השייט

לקראת המשחקים האולימפיים בפריז 2024, בהם רק זוגות מעורבים יורשו להתחרות בדגם, טל שדה ונועה לסרי עשו היום היסטוריה ומדורגים במקום השני לאחר היום הראשון. מאור עבו ויואב רוז מוליכים

(גודל טקסט)

אליפות ישראל לשייט בדגמים האולימפיים 470 ולייזר נפתחה היום (חמישי) בתל אביב עם שלושה שיוטים, כאשר בינתיים כל המדורגים בשלישייה הראשונה צמוד עם אותו מספר של נקודות. כזכור, החל מהמשחקים האולימפיים פריז 2024, התחרות על דגם ה-470 היא רק לזוגות מעורבים וזו הפעם הראשונה באליפות ישראל בה מתחרה זוג מעורב בדגם זה. השיוטים יתחדשו מחר ב-11:00.

מאור עבו ויואב רוז משדות ים מובילים כעת (1,3,2) בדירוג לפני הזוג המעורב – טל שדה ונועה לסרי, גם הם משדות ים (2,1,3). במקום השלישי מדורגים כעת ניתאי חסון וטל הררי משדות ים, (3,2,1), כשלכל שלישיית הצמרת יש 6 נקודות. במקום הרביעי נמצא צוות הנשים, נויה ברעם מהפועל תל אביב ושחר טיבי מאילת, שסיימו במקום הרביעי בכל השיוטים.

השייטת האולימפית וכיום מאמנת, נופר אדלמן הובילה בתום השיוט הראשון של הלייזר על חניכתה בשדות ים, שי קקון, אולם האחרונה עקפה אותה בהמשך והיא מובילה כרגע (1,1,3) לעומת (2,2,1), אך לשתיהן חמש נקודות כ"א. גל בוקר משדות ים שלישית בפיגור 2 נקודות מאדלמן. כל ה"טופ-3" בלייזר גברים שייך לנהריה לאחר שמאור בן הרוש ניצח בכל השיוטים ואחריו מדורגים יואב כפיר (2,5,2) ועידו רחמני (4,2,4).

מאיר עבו, יואב רוז | איגוד השייט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי