שגיא מוקי הודח בשמינית הגמר באליפות העולם בג'ודו

שגיא מוקי
שגיא מוקי | צילום: אסף קליגר

אלוף אירופה הישראלי ניצח באמצעות איפונים בסיבובים השני והשלישי, אבל הפסיד לרסל הגרמני ורשם אכזבה מבחינתו. גילי שריר נוצחה גם היא בסיבוב השלישי והודחה

(גודל טקסט)

יומה הרביעי של אליפות העולם בג'ודו בבאקו, אזרביג'אן יצא לדרך כשבמוקד המשלחת הישראלית היום יתחרה שגיא מוקי, תחת קטוגריית משקל חדשה עבורו (81 ק"ג).

אלוף אירופה המכהן פתח את יום התחרויות שלו מול מתחרה מהונגריה. שניהם צברו שני עונשים, אך לא ניקוד והקרב נכנס אל ניקוד הזהב כאשר בסופו של דבר מוקי מצליח לזרוק באיפון את יריבו ולעלות לשלב הבא. בסיבוב השלישי פגש מוקי את ג'ק האטון האמריקאי המדורג 20 בעולם, אותו ניצח גם כן באמצעות איפון.  

בשלב שמינית הגמר פגש הישראלי את רסל הגרמני המדורג שביעי בעולם. מוקי ספג שני עונשים כבר בשלב מוקדם מאוד של הקרב, מה שבא בעוכריו. קצת יותר מדקה לסיום הקרב, ניסה מוקי לתפוס את הגרמני מאחורה, האחרון לא התרגש וביצע היפון שהכריע את הקרב. מוקי מסיים את דרכו בתחרות כבר בשלב שמינית הגמר.


מוקי. אכזבה לישראלי (אסף קליגר)

גילי שריר (63 ק"ג), שבאליפות אירופה בישראל סיימה במקום השביעי, גברה על גאלס האמריקנית באמצעות איפון, אך הפסידה בסיבוב השלישי לקתרין אונטרווזאכר האוסטרית אחרי שספגה שלושה עונשים על פאסיביות, וסיימה את דרכה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי