סייקלינג אקדמי מובילה בבריחות את תחרות 'טיראנו אדריאטיקו'

סייקלינג אקדמי
סייקלינג אקדמי | נועה ארנון

הרוכב המוביל של הקבוצה בן הרמנס השאיר מאחור את כריס פרום והגיע חמישי: "הרגשתי רע בבוקר ולקחתי אנטיביוטיקה"

(גודל טקסט)

קבוצת רכיבת האופניים הישראלית המקצוענית סייקלינג אקדמי Israel Cycling Academy השתתפה אמש (שבת) בתחרות 'טיראנו אדריאטיקו' באיטליה.

שיאו של מופע קבוצת 'סייקלינג אקדמי' היה בסוג של קרב אקדחונים בכיכובו של הרוכב המוביל של הקבוצה, הבלגי בן הרמנס , מול שורת המטפסים הגדולים בעולם כולל כריס פרום. בסופו של המאבק על פסגת ההר המושלגת סאסוטטו בשרשרת ההרים האפנינים – הגיע הרמנס במקום החמישי תוך שהוא מוציא מאחור בין השאר את מנצח הטור דה פראנס.

היה זה היום השלישי ברציפות שאקדמי מובילה את הטור בבריחות, הישג גדול לקבוצה שנחשבה לאנדרדוג בטור בו משתתפות הקבוצות הגדולות בעולם היום.

הרמנס בסיום אמר: "הרגשתי רע מאד הבוקר. בתנאים רגילים לא הייתי אפילו מזנק. לקחתי אנטיביוטיקה וסיפקתי ובאורח מוזר הרגשתי בהמשך טוב בהרבה וניסיתי ללכת על הניצחון. אינני יודע מה קרה … אולי הרוכבים הגדולים הללו לא הרגישו טוב.. אני שמח שהצלחתי לתת פייט כזה".

המנהל הספורטיבי של הקבוצה צ'ל קרלסטרום: "זה היה יום גדול שלנו. כמראה ההופעה האיכותית של הקבוצה מאז הקמתה. היינו בבריחה. התקפנו ממנה והיה לנו רוכב שהלך על ניצחון מול הכי גדולים שיש. אין ספק שאנחנו עושים צעד משמעותי קדימה אבל לא סיימנו כאן. מחר מחכה קטע חדש".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי