יתחרה בג'ירו דה איטליה? גיא ניב שבר שיא בזכרון יעקב

גיא ניב
גיא ניב |

יזנק או לא? הרוכב בן 23 ניפץ את השיא במירוץ "מלך ומלכת ההר" לעיני כ-1,000 צופים ומשתתפים ויחכה להחלטה הסופית לקראת התחרות היוקרתית: "מחכה להכרזה, לא ישנתי בלילות האחרונים"

(גודל טקסט)

גיא ניב, רוכב סייקלינג אקדמי, קבע שיא במירוץ "מלך ומלכת ההר" בזכרון יעקב – בחזרה הגנרלית לעלייה שתהיה ביום השני של מרוץ הג'ירו דה איטליה בישראל בשבוע הבא. כ-1,000 צופים ומשתתפים נלהבים שצפו הערב במקצה תהו האם ניב בן ה-23 יזנק לג'ירו או שלא, אך הוא וחברו לקבוצה שיא שגיב ימתינו יממה נוספת עד להחלטה הסופית.

"היה נהדר לראות את מפגן התמיכה, אבל מה שאני רוצה כרגע זה להיבחר לסגל אקדמי לג'ירו", הבהיר ניב לאחר קביעת השיא והניצחון, "יש עוד 24 שעות להכרזה ואני מודה שלא ישנתי הרבה בלילות האחרונים". כמובן שאם יתחרה ניב בג'ירו הוא יהיה הישראלי הראשון שמתחרה בגראנד טור. בתחרות היום בזיכרון יעקב נכח גם  הגביע המוזהב של הג'ירו דה איטליה כדי לשוות נופך ממלכתי לחגיגות.

יש לציין שמי שהגיע מעט לפני ניב לקו הסיום במקצה שלו היה הרוכב המקצוען הצעיר של אקדמי עומר גולדשטיין, אך מכיוון שהתוצאה של גולדשטיין לא נמדדה, הוכתר ניב כמנצח ומחזיק השיא החדש של כל הזמנים על העלייה הפופולארית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי