צ'אבס ניצח בקטע השישי, דניס איבד את ההובלה לייטס

צ'אבס
צ'אבס | AFP

ג'ירו ד'איטליה: המירוץ שהסתיים בהר הגעש אטנה אחרי 164 קילומטרים, היה הררי וקשה במיוחד לרכיבה הבריטי נטל את ההובלה ואת החולצה הוורודה

(גודל טקסט)
כצפוי, הקטע השישי של מירוץ האופניים ג'ירו ד'איטליה שנערך היום (חמישי), היה דרמטי ומלא. המירוץ החל היום בעיר קלטניסטה והסתיים בהר הגעש הפעיל והגבוה ביותר באירופה, אתנה. מדובר בקטע הררי וקשה במיוחד לרכיבה, שאורכו 164 קילומטרים. מי שניצח היום היה אסטבן צ'אבס הקולמביאני מקבוצת מיצ'לטון – סקוט.


רוהאן דניס, שהחזיק בחולצה הוורודה החל מהקטע השני במירוץ, איבד היום את ההובלה, אחרי שסיימון ייטס הבריטי, גם הוא מקבוצת מיצ'לטון-סקוט, סיים במקום השני בקטע.  ייטס עלה למקום הראשון בדירוג הכללי והפך לבריטי הראשון בהיסטוריה שלובש את החולצה הוורדה. דניס ירד למקום השישי בדירוג הכללי.


באשר לקבוצה הישראלית, הישג נאה לקבוצת Israel cycling academy, אחרי שהרוכב שלה, בן הרמנס הבלגי, סיים במקום ה-11 בקטע שנערך היום. גיא שגיב, הרוכב הישראלי היחיד שנשאר בתחרות, סיים את היום במקום ה-115, במרחק של 19:43 דקות אחרי המנצח היומי, צ'אבס. 



גיא שגיב. מרוצה מהתנאים (Israel cycling academy)


שגיב סיכם את יום המירוץ ממרומי הר הגעש אתנה: "זה היה יום קשוח מאד, ללא כל ספק הקשה ביותר שהיה לנו עד כה, אבל הרגשתי שאני מסוגל להתמודד עם זה והייתי בשליטה כמעט כל היום. אני חייב להגיד שאני ממש נהנה פה", אמר שגיב.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי