ג'ירו: סיימון ייטס ניצח גם בקטע ה-15 ופתח פער ענק

סיימון ייטס
סיימון ייטס | AFP

הרוכב הבריטי הגיע לפני כולם ושמר על החולצה הוורודה עם יתרון של יותר משתי דקות על פני המקום השני כשסיים ראשון בפעם השלישית במירוץ, הישג שלא נעשה מאז 2003. גיא שגיב סיים את היום למרות קשיים בפתיחה

(גודל טקסט)

הקטע ה-15 בג'ירו ד'איטליה הושלם היום (ראשון) בניצחונו של הבריטי סיימון ייטס מקבוצת מיצ'לטון סקוט. זה הקטע השלישי שייטס מנצח, כאשר הוא גם סיים במקום השני פעמיים, מה שמציב אותו בפער ענק מהמקום השני שם נמצא טום דמולן ההולנדי.

ייטס הוביל את הקטע ב-20 הקילומטרים האחרונים כשאף רוכב אפילו לא התקרב אליו, וכעת הפער מדמולן עומד על 2 דקות ו-11 שניות, שבוע לפני קטע הסיום ברומא. שני בקטע הגיע מיגל אנחל לופז מקבוצת אסטנה פרו ושמר על החולצה הלבנה. דמולן הגיע שלישי, אך נראה כי דבר לא ימנע כעת מייטס את הניצחון במירוץ. גיא שגיב התקשה בהתחלה אבל חזר לעצמו ועם הרבה מאמץ סיים את הקטע במקום ה-137.

ייטס הוא הרוכב הראשון מזה 15 שנה שמנצח שלושה קטעים בג'ירו, ולאחר הניצחון של כריס פרום אתמול זוהי הפעם השנייה בהיסטוריה בה בריטניה מנצחת שני קטעים ברצף (הקודמת היתה שתי ניצחונות קצופים של מארק קבנדיש ב-2013). פרום עצמו סיים את הקטע רק במקום ה-17, והוא שביעי בדירוג הכללי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי