רוגליץ' ניצח בקטע ה-19, תומאס קרוב לזכייה בטור דה פראנס

פרימוז' רוגליץ'
פרימוז' רוגליץ' | האתר הרשמי

הסלובני עבר את 201 הקילומטרים ב-5:28.17 ש'. הבריטי הגיע שני בפיגור של 19 שניות והוא ממשיך ללבוש את החולצה הצהובה, שני קטעים לסיום. האלוף כריס פרום, רק במקום הרביעי

(גודל טקסט)
גיירנט תומאס הבריטי, קרוב לזכייה בטור דה פראנס. הרוכב של סקיי יגיע מחר (שבת) לקטע נגד השעון עם יתרון של 2:05 דקות על פני טום דמולאן ההולנדי שבמקום השני.


והיום (שישי), פרימוז' רוגליץ' הסלובני, ניצח בקטע ה-19 של הטור דה פראנס, מלורד ללארנס, מרחק של 201 קילומטרים. רוגליץ' חצה ראשון את קו הסיום לאחר 5:28.17 שעות, 19 שניות לפני תומאס, הלובש את החולצה הצהובה, שסיים שני ועשה צעד משמעותי לעבר זכייה היסטורית במרוץ האופניים היוקרתי.


זה היה הקטע השני אי פעם בקריירה שרוגליץ' בן ה-28 מקבוצת לוטו זוכה בו בטור. ספרינט נהדר בסיום, הבטיח לו את הניצחון בקטע ההררי האחרון במרוץ. 146 הרוכבים ששרדו עד כה, מתוך 176 שהחלו, התחרו בקטע הקשה. אלוף השנה שעברה ואלוף הג'ירו השנה, כריס פרום, מדורג שני קטעים לסיום הטור רק במקום הרביעי הכללי. תומאס, כאמור, מחזיק בחולצה הצהובה, כשהוא נמצא ביתרון מבטיח של 2:05 דקות מטום דמולאן שמדורג שני.


מחר (שבת) יערך הקטע ה-20 והלפני אחרון בטור, שיהיה נגד השעון ויצא מסן-פה-סור-ניבל, לאספלט, לאורך 31 קילומטר. ביום ראשון יסתיים המרוץ עם קטע שיפתח בהוייה עד לסיום המסורתי בשאנז אליזה בפריז.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי