קבוצת אופניים ישראלית תתחרה בג'ירו דה איטליה 2019

סייקלינג אקדמי
סייקלינג אקדמי | צילום: איגוד האופניים

הארגון שמנהל את התחרות החליט להזמין את סייקלינג אקדמי למירוץ היוקרתי בחודש מאי: "זה כבוד עצום, ואנחנו מתכוונים להצדיק את האמון הזה ", אמר המנהל המקצועי של קבוצת הרכיבה, צ'ל קרלסטרו

(גודל טקסט)

ההיסטוריה חוזרת עם פרק חדש: RCS, הארגון המנהל את הג'ירו דה איטליה, הודיע היום (שישי) כי החליט להזמין את קבוצת האופניים הישראלית המקצוענית להתחרות בג'ירו דה איטליה במאי 2019.

בכך תמשיך אקדמי את רצף ההופעות שלה בגראנד טורים – שנה שניה ברציפות – לאחר הופעת הבכורה שלה בג'ירו דה איטליה ההיסטורי שהוזנק בירושלים בעונה שעברה וסחף אז מדינה שלמה.

סייקלינג אקדמי מבקשת להודות להנהלת הג'ירו על האמון בקבוצה ורואה בכך כבוד גדול וגם הוכחה למקומה של אקדמי בסצינת האופניים העולמית. "זה כבוד עצום, ואנחנו מתכוונים להצדיק את האמון הזה ", אמר המנהל המקצועי של אקדמי צ'ל קרלסטרו. אחרי הופעה מכובדת שלנו בג'ירו 2018 , אנחנו רעבים להופעה טובה אף יותר. נבחר לג'ירו הרכב מגוון שיתמודד עם גם עם סדרת הטיפוסים האדירה שמחכה לנו שם וגם במישורים. שאיפתנו ברורה: "להשיג ניצחון היסטורי עבורנו באחד השלבים".

הג'ירו דה איטליה יזנק השנה ב-11 במאי בולוניה ויסתיים אחרי 3,518 ק"מ ו-21 ימי מירוץ מאוחר יותר בו בעיר וורונה והוא צפוי להיות אחד הקשים שהיו ב-102 שנותיו.

הישראלים של אקדמי צפויים לנהל מאבק עז על הכרטיס להרכב הקבוצה כאשר לגיא שגיב וגיא ניב שזינקו בשנה שעברה בירושלים צפויה תחרות עזה מאלוף ישראל רועי גולדשטיין ואחיו עומר.

גיא שגיב שהיה לישראלי הראשון שסיים גראנד טור אמר: "ההזמנה לאקדמי לחזור לג'ירו היא דבר גדול. אני שואף להיבחר להרכב גם השנה , והפעם המטרות שלי לא יסתכמו ב לסיים את הג'ירו. אני מאמין שמאז עשיתי קפיצת מדרגה ואוכל לעשות יותר".

גיא ניב שנאלץ לפרוש אחרי חמישה שלבים לאחר שסבל ממחלה: "ההזמנה לג'ירו 2019 מלמדת איזה התקדמות עשינו. לי אישית יש חוב לסגור שם ואני נחוש לחזור, והפעם אגיע מוכן יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי